Capitol 13

32 3 0
                                    

     Era Harry...seamana perfect cu baiat din visul meu. Oare sa fie fix el? Nu, n-are cum!

Harry- Oh, scuze! Poti sa il iei tu!

Eu- Nu, nu, nu! Oricum nu era necesar, soo...

Harry- Eu nu-l iau!

Eu- Nici eu!

Harry- Vezi c-o sa putrezeasca aici si nu cred ca vrei sa vezi asta, nu? spune si-mi zambeste.

Eu- Offf, bine, il iau! Apropo eu sunt Hannah!

Harry- Si eu sunt...

Amandoi- Harry!

       Ma uitam direct in ochii lui si am vazut ca era mirat. Era normal, cum sa-i stiu numele unui strain?!

Harry- Umm, de unde stii?

Eu- Ciudat, dar te-am visat!

Harry- Ne-am mai vazut candva, de mai visat?

Eu- Nu... stiu. Dar chiar e ciudat!

Harry- Mdea...anyway, incantat de cunostinta!

Eu- Same! Auzi? Ai o casa aici, in L.A.?

Harry- Da, de ce? Nu-mi spune ca asta ai visat? incepe sa rada.

Eu- Ba da, chiar asta am visat! la cuvintele spuse de mine, zambetul lui disparuse.

Harry- Ar trebui sa ma sperii? Cine esti?

Eu- O adolescenta care este intr-a 9-a cu o viata de cacat! Nu sunt spion sau altceva, ca sa stii!

Harry- Hai sa ne cunoastem mai bine! Ce zici?

Eu- Bine, dar mai intai, hai sa duc asta la hotel, la fete, c-o sa ma bata!

         M-am dus in camera hotelului, nu singura, eram cu Harry. Le-am spus fetelor c-o sa ies in oras si atunci l-am aratat pe Harry.

Selena- Buna, eu sunt Selena! Best friend-ul Hannei!

Harry- Harry, incantat! Mergem?

Eu- Da!

        Ne-am cunoscut destul de mine, am ras, am glumit, chiar mi-a placut. M-a facut sa nu ma mai gandesc la Justin atat de mult, dar deodata mi-a adresat o intrebare mai incomoda.

Harry- Siii...ai iubit?

Eu- A-am avut...spun si-mi las capul in jos.

Harry- Din ce cauza v-ati despartit? Daca te deranjeaza intrebarea, nu trebuie sa-mi raspunzi, nu vreau sa te supar!

Eu- Nu, nu, nu! E ok! Nu ne-am despartit... . M-a vazut sarutandu-ma cu un baiat, dar nu eu l-am sarutat, ci el. Si s-a...iau o pauza realizand ca o lacrima se plimba usor.

Harry- Nu-mi mai spune! E bine, nu ma deranjeaza! Crede-ma!

Eu- S-a sinucis...

       Cuvintele mele l-au socat de-a binelea. Deodata, s-a ridicat de pe scaun, mi-a facut si mie, semn sa-i urmez faptul. M-a socat cand ma luase in brate, dar nu voiam sa-mi dea drumul, ma linistea.

Harry- Ah, imi cer scuze, nu trebuia sa te iau in brate! spune incercand sa iasa din imbratisare...

Eu- Nu, nu e nimic! Doar...stai, te rog! cuvintele mele l-au linistit si m-a tinut strans in brate sarutandu-mi usor crestetul capului.

Harry- Bine, vreau doar sa te vad linistita!

          Intalnirea a avut succes, tocmai d-asta hotarasem sa ne vedem si maine! Chiar imi facea placere sa ma vad cu el, desi e putin ciudat, adica baiatul din visul meu, este real... oke.

~*~

Eu- Bai, opriti maneaua aia ca va sparg telefonul ala! tip

Selena- Haide, ba proasto, e zece, ce cacat! L-ai visat pe Harry de ai dormit atat de mult? si-atunci fetele incep sa rada.

Eu- Hahah, am uitat sa rad! Mai e deschis restaurantul?

Selena- Da, dar grabeste-te ca peste 20 de minute se inchide!

        M-am imbracat intr-o bluza care avea emojiurile: 🙈🙉🙊 si filtrul de pe snap floricele si niste jeans. Parul era intr-un coc foarte dezordonat, dar imi statea binisor =)
         Ajung la restaurant si acolo ii vad pe catuva colegi, asa ca am stat cu ei la masa. Am mancat, am ras si-am si glumit. Dupa cateva minute, fiecare s-a dus in camera lui si ne-am pregatit pentru ca trebuia sa mergem prin oras.

Dupa 2 ore de aranjat...

Eu- Ba, care mi-a luat rujul Kylie?

Selena- Ma-ta!

Eu- Mami e acasa! Si vorbeste frumos, vaco! ii zic zambind.

Selena- Ia-l! si-mi intinde rujul.

Eu- Gata! Hai, mergem azi?

Cori- Nu, maine! Normal, haide! Probabil ne asteapta pe noi!

~*~

     Era deja 20 si trebuia sa ma intalnesc cu Harry la restaurant.
     Ajunsesem acolo si il vad cu o fata imbratisandu-se. Nu stiu de ce, dar chiar ma deranja. Macar putea sa-mi spuna ca are iubita! Lacrimile au inceput sa curga si am fugit din acel local.

       In drum spre hotel aud un sunet foarte zgomotos si puternic. Acel "Bang" care te-nspaimanta de fiecare data cand il auzi.

       Auzind acel sunet, am inceput sa alerg super repede, pana cand ajunsesem la localul respectiv.
     
       Cand intrasem in hotel imi simteam mana uda. Mi-am intors privirea catre mana stanga si vad numai sange.

        Deodata, vad negru!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey! Am revenit cu un nou captiol! Sper sa va placa!

Imi cer scuze pentru micile greseli gramaticale.

P.S. Stiu ca postez rar, dar nu prea imi vine in minte ce sa scriu...sorry

Cuvinte: 855
      

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Nu pot sa te uitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum