-Ce? Si mie de ce nu mi-ai spus? Nu ma deranjeaza ca esti fosta fostului meu iubit, ceea ce ma deranjeaza este ca nu mi-ai spus! ii spun cu deranjeaza pe la colturile ochilor.
-Hannah, i-imi pare rau! Ma gandeam c-o sa te deranjeaza mai rau daca-ti voi spune. Te rog, crede-ma! Daca ai fi fost in locul meu, mi-ai fi spus? Sincer!
-Da! Dupa cum stii am facut un pact cand eram mai mici, mai tii minte? Fara secrete! Esti cea mai buna prietena a mea...cel putin asa te consideram eu! spun si ies ma indrept spre camera.
-Hann-...se opreste cand ma vede ca trantesc usa.
-Sincer, cred ca ar trebui sa-i explici! Du-te la ea si spune-i tot! Deja ai prea multe secrete fata de ea. spune Cori.
Nu-mi venea sa cred, Selena e fosta lui Justin si nu mi-a spus absolut nimic. Da, exista secrete intre cele mai bune prietene, dar in legatura cu familia, cel putin asa stiu eu. Dar sa nu-i spui ca e fosta iubitului tau? Chiar doare!
Fetele adormisera in sufragerie, n-au vrut sa plece si sa ma lase.•-•
-Scumpo, m-ai ranit! Ma aveai, acum il ai pe el! Bucura-te! Eu sunt acolo unde e mai bine.
-J-Justin? Nu te-ai s-sinucis? Te rog, ramai! Am mare nevoie de tine! Daca nu vrei sa ma vezi suferind nu m-ai lasa! Nu! Justin! Intoarce-te!
-Adio, iubito! Te iubesc!
•-•
JUSTIN! Visul ma face sa tresar si sa tip atat de tare incat au venit fetele la mine.
-Hannah! Ce-ai patit? Esti bine? ma intreaba Miha.
-Justin...m-a lasat! A zis sa ma bucur ca sunt cu Zayn, dar nu sunt cu el! le povestec dand drumul lacrimilor sa curga.
-Offf! Gata, o sa-ti treaca! Timpul rezolva tot. spune Bianca.
Toate au venit spre mine si m-au infasurat intr-o imbratisare, in afara de Selena. Am gresit aseara, dar si ea a gresit. I-am facut semn sa se bage in imbratisare si-a acceptat, mi-a zambit drept multumire.
-Fetelor, azi nu vreau sa merg la scoala! Imi pare rau! Duce-ti-va voi si spune-ti-i domnului ca nu ma simt bine, ok?
-Nope! Nu mergi tu, nu mergem nici noi! spune Selena.
-Spui asta doar ca sa scapi de romana? o intreb cu un mic zambet.
-Sa zicem...si-ncepe sa rada.
~*~
-Heni, hai la masa! Clatitele tale cu 7 tone de nutella sunt gata! tipa Bianca.
-Ho, ca vin acum! tip din baie.
Am coborat si m-am indreptat spre bucatarie. Acolo le gasesc pe fete cu farfuria plina.
-Fato, mi-a dat Zayn mesaj! M-a intrebat daca esti ok! zice Selena.
-Opa! Se pare ca ai un admiratoor! spune toate-n cor.
-Oh, mai taceti! E ingrijorat pentru ca a facut o fapta si ii pare rau! Ah, acum vine intrebarea "Ce fapta?". Pai, m-a sarutat.
-CE?! tipa fetele.
-Nu vreau sa vorbim despre asta! Selena, putem vorbi intre 4 ochi, te rog? o intreb.
-Desigur! spune si se ridica de la masa, nu inainte de a spune pofta buna la fete.
Ne retragem din bucatarie si ne-am dus in camera mea. Sigur voia sa-mi spuna despre fosta relatie a ei.
-Acum ca ai aflat despre fosta mea relatie dintre mine si Justin, iti pot spune tot! Si inainte de ati spune lucrurile astea, crede-ma ca nici tu nu mi le-ai fi putut spune! Deci, eram in clasa a 6-a si eram tocilara, stii asta. Cei de-a 8-a, imi aruncau cartile, caietele, chiar si telefonul pe care nu-l foloseam decat sa sun pe cineva. Baietii au incetat sa-si mai bata joc se mine cand Justin mi-a luat apararea. Era in clasa a 8-a si el era cel bad boy din scoala, dar atunci cand l-am vazut, purta ochelari de vedere. Semana cu mine. L-am intrenat daca si el isi bate joc de mine si mi-a spus "Daca mi-as fi batut joc de tine, nu as purta ochelari de vedere!". Dupa l-am crezut si-am inceput sa ne tot intalnim, pana cand am format un cuplu. Nimeni nu-si mai batea joc de mine de cand ajunsesem iubita lui! Il iubeam, dar nu-i iubeam faima, il iubeam pe el. Si probabil te doare sa auzi asta, dar e adevarat. Relatia noastra s-a terminat cand l-am vazut intr-un loc pustiu, doar cu un baiat luand droguri. M-am dus la el si l-am intrebat daca se drogheaza, mi-a spus "Nu te intereseaza", i-am pus aceeasi intrebare si-am primit acelasi raspuns, dar tipase de data asta. Dupa i-am zis "Daca nu m-ar interesa, nu te-as mai intreba!", n-a zis nimic, pentru cateva secunde a tacut, insa, palma lui isi facuse contact cu obrazul meu drept. N-am mai vorbit de-atunci. Nici macar nu s-a chinuit sa zica un "Imi pare rau!" sau orice altceva. Timp de 3 luni n-am mai vorbit deloc, pana cand m-am dus la el si l-am intrebat: "M-ai iubit?" Nu stia despre ce vorbeam si i-am explicat: "Cand am fost impreuna, m-ai iubit? Sau a fost doar un joc?". Mi-a raspuns repede: "Te-am iubit! Dar m-ai enervat grav cand m-ai intrebat de droguri!". Nu-l credeam asa ca i-am zis: "Daca m-ai fi iubit, ai fi venit la mine si ti-ai fi cerut scuze! Nici nu stii cat am suferit! Oricum, chiar nu-mi mai pasa de tine!". Am plecat si l-am lasat acolo. A mai incercat de o mie de ori sa-si ceara scuze, dar nu le-am acceptat...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey! Am revenit cu un nou capitol! Sper sa va placa!Imi cer scuze pentru micile greseli gramaticale.
Am hotarat ca de-acum sa spun si de cate cuvinte am scris: 1016.
CITEȘTI
Nu pot sa te uit
Teen FictionO fata, Hannah, trecuse clasa a 9-a. Ceva nou pentru ea. S-a adaptat cu locul, pana cand il vede pe "el". Baiatul fiind popular in liceu, isi bate joc de ea. Oare baiatul o va lasa in pace? Cititi carte si aflati mai multe!❤