Protáhla jsem se. Hodiny ukazovaly šest hodin ráno. Ideální čas vstávat. Bylo prvního září a já šla konečně do prváku na střední. Své tmavě černé vlasy jsem si svázala do dvou culíků.
Nahodila jsem na sebe bílou halenku a bílou sukni. Na rty jsem si nanesla tenkou vrstvu červené rtěnky. A oči jsme si zvýraznila černou řasenkou. "Perfektní" pomyslela jsem si. Seběhla jsem do kuchyně. "Brý ráno" pozdravila jsem. "Ahoj zlato" pozdravila máma. "No jo tátova holčička jde poprvé na střední" usmál se táta. "Tati" zasmála jsem se. "Hej já jdu do sedmý třídy" ohradila se sestra Bibi. "Klid sestřičko" uklidnila jsem ji. "To už je ale hodin. Tak já letím. Pá" rozloučila jsem se. Popadla jsem vak a vyrazila na autobus.
Po půl hodině hodině jízdy, která byla mimochodem "naprosto úžasná" jsem dojela ke škole. "Páni" vydechla jsem. Ta škola byla naprosto úžasná. Velká rozlehlá budova s nádhernou zahradou. Vešla jsem dovnitř. U vchodu byla na obou stranách řada skříněk.
Prošla jsem tou nekonečnou chodbou. Kolem mě jen samý starší děcka. Všichni vypadali tak dospěle. Jen já vypadala stále na základku.
Na konci chodby byla moje učebna. Uvnitř už byli nějací moji new spolužáci. Sedla jsem si do prostřední lavice. Vytáhla jsem si mobil a psala jsem si s bývalými spolužačkami ze základky.
Během pár minut se třída celkem zaplnila. A pak zazvonilo. Mobil jsem rychle zastrčila do tašky.
Do třídy po chvilce vešla učitelka.
"Dobrý den, jsem Elizabeth Taylorová, vaše nová třídní. Budu vás mít na biologii a počítače. Tak a teď se představíte vy. Budu vás podle abecedy volat k tabuli a řeknete o sobě pár vět" řekla učitelka.
"Takže Mary Adamson!" vyvolala první.
"Ahoj jsem Mary. Je mi 16 let. Mám ráda koně a ráda kreslím" řekla tichá holčina.
Dál nasledovaly další a další, stejný a stejný lidi. A taky já.
"Jsem Kiki. Je mi 15. Zbožňuji filmy a žiju si tak nějak ve svým světě" představila jsem se.
Sedla jsem si a začala si čmárat něco do svého bloku. Po mně šla ještě jedna slečna. Už jsem byla dost unavená toho jak všichni říkají jak milují rodiče a psi. Tahle slečna na mě ale zapůsobila. Měla hezké modré vlasy a ten její přednes:"Ahojky, jsem Rose. Nedávno mi bylo 16. Život se se mnou nikdy moc nemazlil ale zvládám to. Ujíždím na seriálech a miluju večírky".⬆Kiki (já)
⬆Rose
ČTEŠ
Holka s modrými vlasy
RomanceVšichni byli stejní. Jen ona byla jiná. A nebyly to jen její modré vlasy.