Seběhla jsem dolů do kuchyně. "Mami" řekla jsem. "Copak Kiki?" zeptala se. "Mohla bych o víkendu za kamarádkou Rose na chatu?" zeptala jsem se. Máma se zarazila. "Máš být ještě v klidu" řekla. "Já vím, já vím" zesmutněla jsem. "Rose, to je ta tvoje zachránkyně?" řekla táta. "Ano, to je ona" usmála jsem se. "No tak to nebude žádný problém" řekl táta a chytil mě kolem ramen. "No já nevím" pochybovala máma. "Judith, zlato nemáš se čeho bát. Kiki je už velká a postará se o sebe. A bude tam mít kamarádku, která jí zachránila" uklidňoval mámu táta. "Tak dobře" svolila máma. "Děkuju tati, děkuju mami" zapištěla jsem. Rychle jsem vyběhla do pokoje se zabalit.
Další den byl pátek a já trčela doma. Nejradši bych šla do školy za Rose. Tak jsem si alespoň pustila filmy a dala si pizzu.
Čas utíkal a už bylo asi 17.hodin. Popadla jsem tašku s věcmi a rozloučila se s rodiči. Před domem Rose ještě nikdo nebyl tak jsem si sedla na tašku a seděla. Po čtvrt hodině mě něco zastínilo oči. "Hej" zasmála jsem se. Byla to Rose. Vyskočila jsem z tašky a chytila ji kolem pasu. Přitáhla jsem si ji k sobě a políbila ji. Chvilku jsme se líbali a pak jsme vyrazili na autobus.
Autobus byl poloprázdný. Sedli jsme si do zadu a povídali si. Byla jsem dost unavená a zesláblá tak jsem usnula.
Rose mě na naší zastávce probudila polibkem. Chytli jsme tašky a vyšli z autobusu. Chata byla až na konci vesnice. Téměř v lese. Všude byly stromy a příroda. Byla stále zima tak tu byl i sníh. Rose vyndala z kapsy klíč a odemkla dveře. "Tak vítej" řekla. Vevnitř to bylo útulné. Zavedla mě do horního pokoje. "Zatím se vybal a já zatopím" řekla mile.
ČTEŠ
Holka s modrými vlasy
RomanceVšichni byli stejní. Jen ona byla jiná. A nebyly to jen její modré vlasy.