Po asi týdnu mě pustili z nemocnice. Přijela pro mě máma. "Ahoj zlatíčko, jak ti je?" zeptala se. "Jo dobrý" řekla jsem. "Tak pojď. Doma si můžeš zalézt do postele a koukat celý den na filmy. Co na to říkáš?" navrhla mamka. "Jo to by šlo" zasmála jsem se. Sice jsem měla trochu jiné plány ale tohle bylo taky super.
Doma mě hned uvítal táta "tak co lyžařko. Dobrý?" . "Jojo" zasmála jsem se. "Ségra ty jsi fakt tele" zahihňala se sestra Bibi. "taky tě miluju, Bibi" dala jsem jí malou facku po tváři. Někdy je fajn, sice na mě pořád žárlí ale i tak ji zbožňuju.
V pokoji jsem si vzala notebook do postele a pustila si Frozen (ledové království :**) . Zapla jsem si k tomu mobil. Koukala jsem chvíli na instastories kamarádek, když tu mi pípl Messenger. Byla to zpráva od Rose. "Ahoj lásko <3" napsala.
Já: "ahoj kotě <3 . Jaký byl zbytek lyžáku?"
Rose: "bez tebe nic moc :'( "
Já: "to je hezký :) . A co teď děláš?"
Rose: "myslím na tebe. Musíme se brzo vidět. Jinak bez tebe umřu..."
Já: "taky umírám. A kdy máš čas? Ještě do školy moc nemůžu. Mám být v klidu. Ale pro tebe se obětuju"
Rose: "ty jsi dokonalá. Jinak o víkendu budu mít prázdnou chatu ( ͡° ͜ʖ ͡°). Tak jestli bys chtěla přijet?"
Já: "moc ráda <3. Tak kdy se sejdeme?"
Rose: v pátek v 18.hodin u mého domu"
Já: "ok :**"
ČTEŠ
Holka s modrými vlasy
RomanceVšichni byli stejní. Jen ona byla jiná. A nebyly to jen její modré vlasy.