22.

193 14 0
                                    

Se svými novými vlasy jsem šla domů. Byla jsem smrtelně unavená a zesláblá. Přece jenom se toho stalo tolik. Rodiče naštěstí doma nebyli. Šli totiž do divadla na Romea a Julii. Flákla jsem sebou na postel. S vedlejšího pokoje vyběhla Bibi jen v ručníku. "Ahoj, rodiče tu nejsou že ne" vyhrkla. "Ne, jsou v divadle. Proč?" zeptala jsem se. "Máme zrovna s Alishou takovou intimní chvilku" řekla stydlivě. "Aha. No tak utíkej za ní" řekla jsem. Bibi vyběhla z mého pokoje do svého.
Za asi půl hodiny někdo přišel. Byli to rodiče, kteří přišli neplánovaně brzo. Rychle jsem vyběhla z pokoje a šla je zabavit aby si nešli k Bibi do pokoje. "ahoj mami, ahoj tati" pozdravila jsem je. "Ahoj zlato" řekla mamka. "Kde je Bibi?"zeptala se. "Je asi u sebe" řekla jsem rychle. "No tak já se za ní půjdu podívat. Zítra píše důležitý test z fyziky" řekla máma. "Ne to radši ne. Já jí to naučím sama. Zase by se kvůli vám nervovala. A víš že fyzika mi vždycky šla" přemluvila jsem ji. "A co že jste tu tak brzo" změnila jsem téma. "Jeden herec si zlomil ruku a neměli náhradníka" řekl naštvaně táta. "A co ta Bibi. Vždycky nás vítá" řekl táta. "Noo ona je tam se svojí nejlepší kamarádkou a dělají projekt na přírodopis" zalhala jsem. "Aha no tak to jí nebudeme rušit" usmála se máma.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Holka s modrými vlasyKde žijí příběhy. Začni objevovat