1. Scott
» Wszyscy w szkole was znają i bardzo kibicują waszemu związkowi. Uważają, że pasujecie do sobie jak nikt inny. Dlatego nikomu nie musi pokazywać, że jesteś jego, jadnak gdy znajdzie się taki jegomość, Scott odrazu do takiego podchodzi i wyjaśnia, że jesteś dla niego najważniejsza i on dla ciebie też, dlatego dopóki jesteście razem, żaden inny nie ma u ciebie szans.
2. Stiles
» Gdy zgodziłaś się zostać jego dziewczyną, był tak uradowany, że przez pierwsze kilka minut nie dopuszczał do siebie tej wiadomości, a potem wykonał taniec szczęścia. Następnego dnia, gdy tylko wszedł do szkoły, szukał Scotta, który dowiedział się o tym pierwszy. Potem podbiegał do każdego kogo znał i mówił, że jesteście razem, na koniec dnia całe miasto już wiedziało o waszym związku.
3. Derek
» Wszędzie, gdzie chodzicie, mężczyzna trzyma cię z rękę. Gdy mijacie kogoś kto go zna i wie jaki jest, mruczy tylko ciche „cześć", po czym oddała się, lecz gdy jakiś inny chłopak posuwa się kilka kroków za daleko, Derek odrazu idzie mu wyjaśnić, że jesteś jego i ma się od ciebie odczepić, bo inaczej porozmawiają.(Wyobraźcie sobie, że zamiast Stilesa jest tam jakiś inny facet)
4. Isaac
» Chłopak już nie raz trafiał do dyrektora za pobicia. Chłopak jest strasznie o ciebie zazdrosny, kiedy jest z tobą, trzymasz go za rękę co go uspokaja. Uwielbia chodzić środkiem korytarza, żeby pokazać, że jesteś tylko jego, a on twój, a żaden inny chłopak nie sięga mu nawet do pięt.
5. Liam
» Wystarczyło, że powiedział do Masonowi, a ten pomimo prośby Liama, żeby nikomu narazie nie mówił, szczęśliwy rozpowiedział każdemu kogo spotkał na korytarzu. W taki sposób już na drugi dzień wszyscy wiedzieli, że jesteś zajęta, a ze Dunbar miał problemy z agresją to bali się cokolwiek zrobić.
6. Theo
» Chłopak, był strasznie szczęśliwy, gdy udało mu się wyznać ci swoje uczucia. Wiedziałaś, że chłopak cieszy się za każdym razem, gdy cię widzi, ale dobrze to ukrywał. Po kilku dniach spotykania się, jakiś chłopak próbował cię poderwać, a ty spławiałaś chłopaka. Gdy Theo dowiedział się, od twoje przyjaciółki co się dzieje, odrazu rzucił się na chłopaka. Gdyby nie nauczyciele, chłopak wylądowałby w grobie. Od tamtej chwili, każdy chłopak, boi się nawet spytać cię o godzinę.
7. Peter
» Co jak co, ale Peter jest na swój sposób przerażający. Wystarczy, że raz coś powie i wszyscy się do tego stosują. Gdy tylko zgodziłaś się zostać jego dziewczyną, mężczyzna ogłosił to całemu stadu i Paczce Scotta. Od tamtego momentu wszyscy wiedzą, że nie mają nic do powiedzenia w związku z wami i waszą relacją.
8. Brett
» Podczas meczu, pierwszy gol, który strzeli dla swojej drużyny dedykuje ci. Gdy piłka trafia do siatki odwraca się w stronę trybun i szukając cię wzrokiem robi serduszko z dłoni, a następnie wysyła ci buziaka w powietrzu. Mimo, ze jesteście już długo nadal uważasz to za urocze i śmieszne.
»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«
UWAGA UWAGA!
Powracam, ale potrzebuje bardzo dużo pomysłów na rozdziały! I to bardzo dużo!Mogę na was liczyć w komentarzach? Bo widzę po wyświetleniach o gwiazdkach jak uwielbiacie te preferencje! 💙
CZYTASZ
Ale dziś wiaterek, czyli preferencje Teen Wolf
AcakWiem, że na Wattpadzie jest pełno preferencji, ale im więcej tym lepiej, prawda? Mimo iż moja biblioteka składa się w 3/4 z preferencji, postanowiłam sama coś takiego napisać. Mam nadzieje, że się spodoba! »Scott »Stiles »Derek »Isaac »Liam »Theo »...