13.Bölüm

1.7K 95 12
                                    

Herkese merhaba.Biliyorum 13.bölüm biraz geç geldi özür dilerim ama sınav larım vardı.Tam sınavlar bitti yazıyım derken deneme sınavları başladı.Neyse tekrar özür dilerim keyifli okumalar.

Derin den 

Ayağımın acısıyla gözlerimi açmaya çalıştım.Pek açamasamda biraz açmayı başarmıştım.Karşımda Selma ve Rüzgar konuşuyorlardı.Selma söze başladı

+Rüzgar Derin e zarar veriyorsun diyorum neden anlamıyorsun?

-Selma ben Derin e zarar veriyorsam Ateş te sana zarar veriyor o zaman sonuçta o da benim gibi mafya.

Rüzgar neden böyle dedi ki.Bir dakika Selma ne dedi?Rüzgar bana zarar mı veriyor?Ben Rüzgar yüzünden vurulmadım ki.Ben oraya Ateş i,Emre yi ve sevdiim adamı merak ettiğim için gittim.Ve sadist Oğuz beni vurdu.Gözlerimi tamamen açmak için zorladım.Selma hızla odadan çıktı.Rüzgar a baktığımda benim uyandığımı görmedi sanırım.Rüzgar sinirden burun kemerini sıkıyordu.Bana doğru döndüğünde benim uyandığımı gördü ve yanıma doğru geldi.

+Sonunda uyandın iyi misin?

-İyiyim sadece benim bacağım ağrıyor.

+Tamam ben şimdi hemşirelere söylerim ağrı kesici verirler.

Rüzgar kalkıp gidicekken bileğinden tuttum ve konuşmaya başladım

-Rüzgar sen Selma nın kusuruna bakma ben senin yüzünden zarar görmüyorum.

Rüzgar bana doğru eğilip saçlarımı okşadı ve 'biliyorum' diyip odadan çıktı.

Rüzgar dan

Odadan çıktığımda Selma Derin in annesi ve babası ile konuşuyordu.Umarım onlarada benim yüzümden Derin e zarar geldiğini söylemez.Ateş ve Derin senin yüzünden değil desede Derin in benim düşmanım tarafından vurulduğu kanıtını değiştirmiyordu.Yanımdan geçen hemşirenin kolunu tutup bana bakmasını sağladım ve 

+Derin Hanım a ağrı kesici verin.

_Tamam Rüzgar Bey.

Dedi ve Derin in odasına girdi.Bende odama doğru gitmeye başladım.Odama gittiğimde önlüğümü çıkarıp kabanımı giydim.Otopark a doğru ilerlemeye başladım.Arabaya binip Emre yi aradım.

+Emre adamları topla Oğuz un mekanına gidiyoruz.

-Tamam abi.

Bir kaç dakika sonra hastanenin kapısından çıkan Emre ve Ateş i gördüm.Bana doğru gelmeye başladılar.

+Oğuz un mekanına gidicez.

Emre konuşmaya başladı.

-Yani Oğuz u oyun dışı bırakıcaz.

_Aynen öyle.

Arabalara binip Oğuz un mekanına doğru sürmeye başladık.Mekana geldiğimizde diğer adamlara dönüp

+Korumaları halledin.

Sadece başlarını sallamakla yetindiler.Tam onları uyarıcakken anladılar ve ceplerinden susturucuyu çıkardılar.Onlar arabadan indiler.Sessiz sedasız adamları halledince bizde arabadan indik ve içeri girdik.Adamlar her yeri ararken bizde yukarı çıktık.Bir kapının önünde durduk.Kapıyı açtığımda Oğuz piçi (Özür dilerim)yayılmış şekilde koltukta oturuyordu.Yanına gittim ve yakasından tutup kaldırdım.

+LAN SEN BENİM OLANA NASIL ZARAR VERİRSİN!!!

Gevşek gevşek sırıtmaya başladı.

_Ayağından vurarak verdim işte.Ama şimdi söylemeden olmaz çok güzel kız.

Mafya  doktor ve aşkı(DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin