Merhabalar bildiğiniz üzere kitabı düzenleyeme ye almıştım.İlk bölüm ile karşınızdayım keyifli okumalar.
Merhaba ben Derin.26 yaşındayım.Anne ve babam'ın izinden gitmeye karar verdim ve özel bir hastanede doktorum.İşime yeni başladım.O yüzden heyecanlıyım.En yakın arkadaşım Selma ile aynı hastane de olmamız heyecanı mı azda olsa azaltıyor ve sakin hissediyorum.Hazırlanıp evden çıktım.Hastaneye geldiğimde oyalanmadan odama çıktım.Yaklaşık on beş dakika sonra hasta kabul etmeye başladım.Öğle tatili olduğunda arkadaşım Selma'yı aradım.Açtığın da''Naber ?''dedim .Selma derin bir nefes alıp verdi.''İyi canım sen?'' dedi yorulmuş sesiyle.Onun bu haline gülüp ''İyi bende.Benim işim bitti yemek yiyelim mi diye sorucaktım.''dedim.Umarım benimle gelir çünkü sabah kahvaltı yapmadığım için çok acıkmıştım.''Benimde son 1 hastam kaldı canım ona bakıyım öyle yiyelim.''dedi.Onu onaylayıp odamda beklemeye başladım.Bir kaç dakika sonra Selma gülümseyerek odama girdi.''Canım benim işim bitti hadi yemek yiyelim''dedi.Ona gülümseyerek telefonumu masadan almam ile odadan çıktık.Yemekhane ye indik.Yemeğimizi alıp bir masaya oturduk.Selma ile konuşmaya başladık.''Alışabildin mi?'' dedi.Aslında alışmıştım ama biraz daha heyecanlıydım.''İlk zamanlar heyecanlıydım ama seninle aynı hastanede olmamız azda olsa heyecanımı azalttı.''diyip gülümsedim.Selma ya baktığımda bir masaya bakıyordu.Onun baktığı masaya doğru döndüm.İşime yeni başlamış olsam da burada ki doktorların bir kısmını tanıyordum ama masadakiler hiç tanımıyorum.
Evet ilk bölüm ile karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz.Hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın.OY vermeyi ve YORUM atmayı unutmayınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya doktor ve aşkı(DÜZENLEMEDE)
ChickLitİŞİNE YENİ BAŞLAYAN BİR DOKTOR VE HEM CAN ALIP HEM KURTARAN BİR DOKTOR