Merhaba arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım.Umarım begenirsiniz.
Ateş ve Selma sevgililer mi? Sevgililerse Selma bana neden anlatmadı.Hani ben onun en yakın arkadaşıydım.
-Siz sevgilisiniz ve bana bunu söylemedin
+Derin söylicektim ama fırsat olmadı.
-Her neyse benim hastalarım var.Görüşürüz.
+Derin bekle,DERİN.
Rüzgar'dan
+Derin bekle,DERİN.
Selma Derin in peşinden bağırırken ağlamaya başlayınca Ateş o nu kolundan tutup kendine çekti.Ateş e
-Selma yı sakin bir yere götür bende Derin e bakıyım.
+Tamam.Hadi güzelim gel sakin bir yere gidelim.
Derin in odasına gittim.İçeri girdiğimde hastası vardı.Derin
-Rüzgar çıkar mısın?
+Tamam hastan gittikten sonra odama gel.
-Tamam hadi çık.
Arkadaşlar bölüyorum pardon (-) bu şey hasta teyzenin konuşması şimdilik byby
(-) Karını görmeyemi geldin oğlum?
-Yok teyzecim ne karısı?Ben bunun karısı filan değilim.
Aklıma gelen fikirle sırıttım.
+Evet teyzecim karımı görmeye geldim.
(-) Ay maşallah pek yakışıyorsunuz.
-Hayır teyzecim yalan söylüyo bu mafya bozuktusu.
(-) Nee! Oğlum sen mafya mısın?Ayy çok cool gel ben seni torunuma alıyım hem karı-koca değilmişsiniz bu suratsız kızla.
Derin kıpkırmızı oldu.Neyse oyunuma devam ediyim
+Olur teyzem.Ben bir görüşiyim torununla güzelse neden olmasın.
Dedim sırıtarak.Derin iyice sinirlenmişe benziyordu.
(-) Gel oğlum otur karşıma.
Karşısıa oturduktan sonra teyze yeniden konuşmaya başladı.
(-) Bak oğlum benim torun yarı Rus yarı Türk.Benim hayırsız gelin Rus oğluş um Türk.Torunumun adı E- ay neydi? Haa Emily.Hatırlayamadım da.
+OOO bir de Rus en sevdiğim.
(-) Oyyy benim tatlı damadım.Dur ben sana onun telefon numarasını vereyim.Zaten Türkiye de buluşursunuz.
Teyze torununun telefon numarasını verdi.Telefonuma 'Emily ♥' diye kaydettim.Yüzümü Derin e çevirdiğimde telefonuma bakmaya çalışıyordu.Derin konuşmaya başladı
-Teyzecim senin hiçbir şeyin yok .Maşallah turp gibisin.
+Gel teyzecim ben seni kontrol ederim.Hem torununun fotoğrafını gösterirsin.
-Benim imzam olmadan hastamı alamazsın.
(-) Evet yakışıklı oğluşum beni sen kontrol et.Zaten beni torunum almaya gelicekti.
-Haa ne iyi işte torunun lada tanışırız.Derin cim sonuçları verir misin bir de ben bakıyım.
+ Al Rüzgar cım al bak.
-Teyzecim değerlerin gayet iyi maşallah turp gibisin.
O sırada kapı çaldı.Derin
+ GELL.
O sırada sarışın bir kız girdi. Oha lan kıza bak.Ben hala kıza bakarken Derin in kolumu cimciklemesiyle Derin e baktım.Kıpkırmızı olmuş kıyakmam.
_Merhaba.Babaanne nasıl çıktı değerlerin?
(-) Hoş geldin kızım.İyi çıktı merak etme.Bak seni doktorumla tanıştırıyım.Neydi oğlum senin adın?
-Rüzgar teyzecim
(-)Doktorum Rüzgar güzel torunum.Hadi tanışın.
+Pardon bir saniye burası benim odam ve sizden başka hastalarımda var.Lütfen Rüzgar beyin odasında tanışırmısınız?
-Teyzecim siz benim odama gidin ben geliyorum.
Teyzeler gittikte sonra Derin e döndüm.
-Senin neyin var? Sırf sevgililer diye böyle yapmana gerek yok.Kızın resmen burnundan getirdin.
+Rüzgar anlamıyorsun.Ben Selma ile kaç yıllık arkadaşım.Ben o na her şeyimi anlatırken onun bana anlatmaması çok kötü.
-Bak Derin Selma yı duydun kız daha yeni dedi.Unutma o da sen gibi doktor senin bazı şeylere nasıl vaktin olmuyorsa onunda sana söylicek vakti olmamış olabilir.Neyse ben gidiyim Selma yla bir konuşmayı dene.
+Peki teşekkür ederim Rüzgar.Bu arada bekle beraber çıkalım benim acile gitmem gerekiyordu.
-Senin hastan yok muydu?
+Bir nevi teyzeden kurtulmak için küçük bir yalan.
(Derin in Rüzgara gülümsemesi)
Derin ile acile doğru giderken karşıdan bir maymun geliyordu.Kim tahmin edin.Evet EMRE geliyordu.
_Aaaa Derin hanım burdaymış.
-Derin hanım derken.Derin e noldu Emre bey.
_Şaka yaptım kız.Hemen bey e bağlıyorsun iyi misin?
Derin başını sallayarak Emre ye cevap verdi.
+Hadi oğlum çekil şurdan acile gidicez.
_Aaaa mafya bozuntus al Derin inide git acilene.Bende Derya mın yanına giderim.Görüşürüz Derin im.
Derin ona öpücük attı.
(Derin Emre ye öpücük atarken)
Evet 7.bölümde bitti.Umarım beğenmişsiniz dir.Keyifli okumalar.Sizleri seviyorum.Görüşürüzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya doktor ve aşkı(DÜZENLEMEDE)
Genç Kız EdebiyatıİŞİNE YENİ BAŞLAYAN BİR DOKTOR VE HEM CAN ALIP HEM KURTARAN BİR DOKTOR