14.Bölüm

1.3K 76 16
                                    

Keyifli okumalar

Rüzgar la birbirimize aşkımızı itiraf ettikten sonra arkamızdan alkış sesi geldi.Ben dönüp bakamadım.  Rüzgar dönemediğimi anlayınca  arkama geçip tekerlekli sandalyemi sesin geldiği yöne doğru döndürdü.Emre 32 diş gülerek bize bakıyordu Rüzgar konuşmaya başladı.
+Lan sen Derya nın yanına gitmedin mi?
_Bu mutlu anı görmek istedim gördümde hadi görüşürük.
Diyip asansör e doğru ilerlemeye başladı.Rüzgar söylenmeye başladı
+Gerzek.
Ben gülmeye başlayınca Rüzgar bana döndü.Oda gülmeye başladı.Rüzgar arkama geçti.
+Benim yarım  saat sonra ameliyatım var.Ameliyattan sonra bir seyler yapalım mı?
-Bu ayakla mı?
+Evet ne olucak?
-Rüzgar ben bu halde bir yere gitmem.
+O zaman yemek sipariş edelim odanda yiyelim.
-Tamam.
Rüzgar beni odama getirdi.İçeri girdiğimizde beni kucağına alıp yatağa yatırdı.Kulağıma eğilip "seni seviyorum" dedi.Geri çekildiğinde ona gülümseyip "bende seni seviyorum" dedim.Rüzgar odadan çıktı.Bende annemleri merak ettiğim için annemi aramaya karar verdim.
-Anne.
_Efendim kızım.
-Nerdesin?Baban arıyor deyip gittin.
_Babanla bir işimiz vardı onu hallettik geliriz biraz sonra.
-Tamam annecim.Dikkat edin kendinize.
_Tamam meleğim sende dikkat et.
-Tamam annecim.Görüşürüz.
_Görüşürüz.
Annem telefonu kapatınca ben de ne yapsam diye düşünmeye başladım.Rüzgar ameliyata girdimi acaba?Aklıma Kalp ameliyatı izlemek geldi.Bir tane açıp izlemeye başladım.
1 saat sonra
Derin den
Ameliyatı izlerken bir anda telefon elimden alındı.Baktığımda Derya ve Emre idi.
-Emre sana bir şey sorucam?
_Sor.
-Senin hiç hastan olmuyor mu?Seni  ne zaman görsem ya dışardan geliyorsun yada boş boş geziyorsun.
_Bugün izin günüm ama ben hastaneye geldim.Diğer günler de erkeden bitiriyorum.
-Anladım.Rüzgar ın ameliyatı bitti mi acaba?
Tam o sırada kapı açıldı
+Ben geldim.
-Hoş geldin aşkım.
_Ooooo başladı aşkım lar falan.
+Sanane lan.
-Nasıl geçti ameliyat?
+Gayet iyi.Emre Derya kusura bakmayın ama biz yemek yicez.
_Tamam kanka yiyelim.
_Emrecim canım sevgilim onlar başbaşa yicekler.Hani yeni sevgili oldular ya.
_Hee tamam.
Emre ve Derya odadan çıktı.Rüzgar
+Hemen geliyorum.
diyip odadan çıktı.Sonra elinde yemeklerle geldi.Tekerlekli masa yı önüme getirdi ve yemekleri üstüne koydu.Kendiside ayak ucuma oturunca yemekleri yemeğe başladık.Yemekler bitince Rüzgar masayı kenara çekti.
-Rüzgar sana bir şey sormak istiyorum.
+Sor bakalım.
-Senin iki işin var.İlki  mafya.Yani bir işin varken neden doktor olmayı seçtin?
+Babam mafya idi.Benimde küçükken dikkatimi çekerdi.Yani havalı bulurdum.Yani babamın izinden gittim.Doktor olmayı da kendim istedim.
-Anladım.
Rüzgar bana doğru yaklaşmaya başladı.Fısıldayarak 'seni çok seviyorum'.Sonra saçlarımı okşamaya başladı.Biraz daha yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdik.Ayrıldığımızda Rüzgar a sarıldım.Ayrıldığımızda Rüzgar saat
ne baktı ve
+Saat geç olmuş.Ben bu akşam nöbetteyim sende dinlen ara sıra ziyarete gelirim.
-Tamam.
Rüzgar odadan çıkınca annem ve babam  içeri girdi.
-Anne sonunda gelebildiniz.
_Hiç sorma Derin bende çok yoruldum.
-Ne yaptınız ki dışarıda?
_Önce senin evine uğradık eksiklerini aldık.Sonra biraz gezdik geldik.
-Anladım.
Babam konuşmaya başladı
_Eee kızım ayağın nasıl?
-Gayet iyi baba.
_Ağrı yok dimi?
-Yok.
Bu sefer annem konuşmaya başladı
_Selma ya bir teşekkür etmek lazım sonuçta o teşekkür etti.
-Tamam anne siz edersiniz.
_Ne demek siz edersiniz?
-Annecim ben Selma ile konuşmuyorum.
_Neden canım?
Açıkçası söylemek ile söylememek arasında kaldım.
-Anne aramızda biraz tartıştık.
_Canım benim tartışsanız bile bir teşekkür etmen iyi olucaktır diye düşünüyorum.
-Tamam ederim bir ara.
_Tamam canım.
-Anne ben biraz uyusam olur mu?
_Tabii.
Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.
Selma dan
Derin beni neden anlamıyor.Zarar görüyor işte.Ama suç bende neden onu düşünüyorsam.Ateş ile aramı açtı.Onun kadr kötü arkadaş görmedim.Ama o benim Ateş ile aramı açtıysa bende ondan intikamımı çok güzell alırım.

Merhabaaa.Bölüm baya bir geç geldi biliyorum.Hepinizden özür dilerim.Affedin beni sizi çok seviyorum.Biraz kısa oldu ama söz veriyorum 15.bölüm uzun olucak.Hepinizi çoookkkk seviyorum.

Mafya  doktor ve aşkı(DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin