- Az jó ötlet..- csak ennyit tudtam mondani neki.
Megkerestük az autóját, beültünk és nem szólaltunk meg. Kb. egy fél óràt utazhattunk. És elértünk egy nagyon szép házat. Megàllította a jàrművet. Kiszàlltunk és megfogta a kezem. Elkezdett vezetni az ajtó felé. Mikor beértünk a hàzba. Egy kis előtér fogadott minket,ahol l vettük a kabàtot cipőt. Nagyon udvariasan viselkedett és csak ùgy sűrgött forgott körülöttem,pedig gondolom , nem én vagyok az első lány itt. Bàr kitudja. Ha minden lányt idehoz biztos nem lenne titok, hogy hol lak. Beértünk a nappaliba,ami egybe volt a konyhàval. Nagyon elegáns volt.
-Ülj le a kanapéra, nyugodtan.- azt tettem amit mondott.Bár egy kicsit féltem,vagyis nem voltam felszabadult. Neki háttal ültem a kanapén,ezért oldalasan fordultam,hogy lássam.- Mit kérsz? Van bor, sör,whisky.. Bár azt hallottam a magyarok szeretik a bort.- kacagta el magát.
-Igen jól hallottad- nevettem én is.
-De ugye elmultált 18?Nem akarlak leitatni.....Nyugi viccelek.- jött oda hozzám . És leült ő is mellém.
Kezembe adta a pohár bort.
- Köszönöm.- mosolyogtam rá. Megkóstoltam ÉS nagyon fini volt.
- Ez nagyon finom.
- Az látom.- mondta mosolyogva a fiú.Én meg csak fogtam magam és egy szuszra megittam a pohár tartalmát.- Uhhh...hát te nem vagy semmi....És. Is lehúzta a bort.Erre elkezdtem kacagni.
- Még te mondod?? Ugyan azt csináltad amit én.
-Hát mivel láttam, hogy nem szégsellsködsz, amit nem is bánok, hát gondoltam akkor én se...- mondta Dybala- tölthetek mégeggyel??
-Persze!- vágtam rá. Aztán elkacagtam magam.
Mi az? Már is hatott a bor?- kérdezte ő is kacagva.- Mert akkor oda se adom, ezt a poharat.
-Jajj, nem. Csak arra gondoltam, biztos arra gondolsz, hogy egy iszákos nő vagyok.- erre ő csak szélesen elmosolyodott én meg azt hittem elolvadok attól a kisfiús mosolyától😍
- Tudod nekem nagyon bejönnek az iszákos nők...főleg a magadfélék...- és pervezen vigyorgott.- erre én csak kikaptam a kezéből a poharat, és meghúztam. Ó ha látná ezt apám, hogy az egy szem lánya,akit mindentől ÉS mindenkitől véd, ezt csinálja.Hát elgondolkodna azon, még is mit rontott el, na mindegy. A poharat visszanyomtam a kezébe.
- Töltheted a másikat.
-Hááát....Te tényleg nem vagy semmi.
- Ne beszélj, hanem csináld.- mondtam mosolyogva.
- Értettem főnök!- tette a kezét a fejéhez,mint a katonák.
Beszélgettünk egy csomót. És megittunk két és fél üveg bort.
-Nem játszunk valamit?- kérdezte Dybala.
-Attól függ mit akarsz játszani?
-Just Dance?
- Mehetünk játsrzani - pattantam fel a helyemről.
- Gyere.- elkezdett vezetni egy kis vékony folyosón mentünk és a legelső ajtón bementünk. Hát egy hatalmas szoba volt. Volt ott bárpult, kanapé, billiard, és volt egy hatalmas tv. - Hogy tetszik?
-Huu...Hát, ez király.
-Kérsz valamit?- nézett a bárpult felé.
-Nem, köszi..Szerintem már épp eleget ittam- kacagtam el magam.
- OKÉ. De azért kiveszek még egy üveg bort. Tudod a bizonsag kedvéért- vigyorgott. Kivette a bort és már ment is bekapcsolni a hatalmas tv-t, s elindította a játékot. -Készenállsz?- kerdezte a fiú.
ENNYI LENNE A MAI RÉSZ. REMÉLEM TETSZETT😊SZIASZTOK😘
YOU ARE READING
Èrzések és félelmek
FanfictionMikor egy olyasvalako, mondja, hogy szeret, akibe mindenki szerelmes. Te nem hiszed el. Ez a valaki lehet a suli legmenőbb, leghelyesebb sráca. Lehet egy világhírű énekes vagy színész. De lehet egy őrűlthelyes focista, mint például Paulo Dybala...