6.rész

227 8 1
                                    

-Igeeen, készen alloook.- mint valami óvodás.

-Na akkor 1... 2... 3... Éés mehet... Mondta a fiú,  és elkezdtünk táncolni.

Az első zene... háát.. fogalmam sincs milyen zene volt... Valami rapp.. Na mindegy.  Arra rájöttem, hogy ez egyikonknek sem a tancízlese😁

A màsodik zene a Shape of you volt.. Eat nagyon élveztem, ez màr Dybalanak is jobba ment,  mint az elôz

A harmadik zene egy neptanc volt. 😂Meghozza egy magyar neptanc. Nekem könnyű volt. És... Dybala is jól nyomta( fogjuk rá) ... De nagyon édes volt.  Ahogy megfogta a derekam, mindkét kezével,  forgas közben és rugozott a labaval,  közben pedig csak is a tv-t nézet 😂

Ekkor mar mindketten kivoltunk fulladva.

De a következő zene a Havana volt. Hat Szerintem nem kell részleteznem.   A lépések olyanok voltak, mint a klipben. Eleinte kovettük a lépéseket.  De a negyedétől Dybala atvette az írányítast. Nem hiaba dél-amerikai. 😍Elkepezto.. Mefrodított így neki hartal voltam. A testét szorosan nekem nyomta. Éreztem minden porcikajat. Szó szerint. De nem bánt.  Kezemet a nyaka kore tekertem. És úgy tekertuk  magunkat. Kozelhajolt a fulemhez...

-Elképesztő vagy-suttogta a fülembe.

Ahogy a meleg lehellete a nyakamhoz ért, kirakott a hideg, pedig belül forrt a verem. És nem a piatól. Hanem ettől a pasitol, akivel epp tancolol. És, aki be beleszerettem. Akihez vonzódom. Akire vágyok.

Véget ért a zene. Paulo hirtelen megfordított. Mélyen a szemembe nézett. És mikor már majdnem összeért az ajkunk, megcsörrent a zsebemben lévő mobil. Nem hiszem.
Lehunytam a szemem. Elszamoltam magamban tízig, aztan elfordúltam és felvettem a telom.

Én:Szia anya!
Anya:Szia, miért nem hívtál, már este tíz van. Itt agódunk erted.
Én:Anya, felnőtt vagyok, tusok magamra vigyazzni,  és nem fogók minden masodpercben hívogatni titeket, csak,  mert jatszani akarjatok a jószülőt.- kiabáltam.
Anya: Velem te,  így nem beszélsz.
Én: Ajjj anya,  hagyjuk mar az ilyet. Szerintem ebből már kinőttünk.
Anya: És halljam, mitől nem értél rá, adni magadrol eletjelet.
Én: Semmi közöd hozzá.De ha már annyira tudni akarod, akkor annyit mond ok, hogy végre jól érzék magam valakivel.
Anya:Kivel vagy?  Mit csinalsz?

De én leraktam a telefon,  nem volt kedvem ehhez. Végre jól érzem magam, a szakításom óta. És az anyam 3 perc alatt eltudja rontani a kedvem.... Legszivesebben a földre rogytam volna,  annyira elszégyeltem magam, de Dybala odajött és hátulról megpuszilta a vállamat. Fogtam magam odametem a bárpulthoz. És mint, a mai nap annyiszor tettem, meghuztam a borosuveget. Hát félig megittam. Egy kicsit megszedultem, de nem baj. Dybalahoz mentem átkaroltam a nyakát.

-Valamit be kell fejezni, nem gondolod? - kérdeztem hízelgően.

- Ò,  de hogy is nem.- és olyan hevesen csokoltam meg, mint még soha senkit. Annyira akartam. Annyira vágytam rá. A csókja,  mindent elfelejtetett. Egy pillanata elvállt tőlem.- Ezt már szeretem.-mondta,  és már csókolt is tovabb.

Ez lett volna a mai rész.

Boldog Új Évet mindenkinek😘😘😘🎉🎊

Èrzések és félelmekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora