1.

629 30 2
                                    

Dnes je ten den, kdy nastupuji do nového týmu! Probudil jsem se díky mému budíku, který jsem okamžitě vypl a vystřelil jako střela z mé postele. V koupelně jsem si rychle udělal ranní hygienu a v županu sešel dolů do kuchyně. Mamka byla skleslá z mého odchodu, ale zároveň šťastná jelikož mi to přála. Měl jsem tam  připravenou snídani, kterou jsem si vzal a rychlostí světla snědl. Pak jsem zase vyšel nahoru do mého pokoje. Vzal jsem si oblečení, které bylo připravené už týden dopředu což byla- bílá košile, úzké černé džíny, tenká bunda a boty černobílé barvy, když jsem byl oblečený, začal jsem si upravovat neposedné vlásky vzal jsem si ještě roušku. Sešel schody a šel za mamkou, objal ji, dal jí pusu na čelo a rozloučil se. Vyšel jsem z domu, vzal si taxy a nadiktoval řidiči adresu mého nového bydlení.

**
Když jsme vystoupil a zaplatil požadovanou částku. Nemohl jsem uvěřit vlastním očím byl to velikáncký barák, ale není čemu se divit je tam 6 pokojů každý má svou koupelnu, dvě kuchyně, dvě posilovny. Jo asi přestanu básnit o mém novém bydlení a jdu se představit. Napomenul jsem svoje myšlenky. Přišel jsem ke dveřím a nejistě zazvonil.

Ráno jsme vstal až nechutně brzo jsem zvyklí vstávat v 10 ne v 6, ale musel jsem jelikož jsem tu nic neuklidil. A nechci ho přivítat bordelem a nevhodnou vůní z mého pokoje. Takže jsem posbíral každý kousek mého oblečení co ležel na zemi a dal ho do špinavého prádla vyluxoval jsem, vynesl koš utřel prach a dokonce připravil i matraci vedle mé postele jelikož bych nedovolil, aby mi do ní někdo vlezl, i když... No raději tím nebudu přemýšlet musím ještě poklidit obývák kuchyň a tak dále, když jsem to měl hotové, svalil jsem si na gauč a koukám na hodiny bylo něco okolo 9:00. Očekával jsem jeho příchod. Během 10 minut zazvonil zvonek. Okamžitě jsem šel otevřít, když jsem otevřel. Stál tam menší hnědovlásek byl celkem hezký, ale vypadá velmi mládě. Okamžitě jsem ho pozdravil a pozval dál trochu jsme se představili. Takže už vím že mu není jak bylo mým odhadem 15 ale 19.

NováčekKde žijí příběhy. Začni objevovat