Faker se jen usmál a pohladil mě. "Buď v pohodě." Zamračil jsem se na něj. "Buď v pohodě? Jak jako buď v pohodě!? Vždyť moje mamka... Ona to neví. Musím za ní." Začal jsem se oblékat. Faker mě zastavil a řekl. "Lásko jestli za ní opravdu chceš jet. Tak jedu s tebou." Obejmul mě. Byl jsem mu tak vděčný, protože mě opravdu hodně uklidnil. Vyrazili jsme tedy za mamkou.
Byl jsem dost nervózní, ale nechtěl jsem to na sobě nechat znát kvůli němu. Taky teď porušujeme pravidla, ale co už. Kdyby náhodou tak to vezmu na sebe a je velmi malá pravděpodobnost, že by mě vyhodili. Stali jsme před jeho domem. Nevypadal, jako kdyby se mu chtělo do toho domu. Vzal jsem ho tedy za ruku a zazvonil. Chvíli jsme čekali, ale pak nám otevřela půvabná dáma. Peanut ji pozdravil a objal. Ona se stále usmívala. "Takže mami tohle je můj přítel, Sang neboli Faker. Fakere tohle je moje mamka." Ona se ohromně usmála. Pozdravili jsme se a ona nás pozvala dál. "Takže ti to nevadí.?" Zeptal se nervózně Peanut. "Víš zlatíčko já jsem to nějak čekala. Nikdy jsi sem nepřivedl žádnou slečnu. Ani jsi o ně nikdy nejevil zájem. Takže jsem si myslela, že nebudeš na holky." Usmála se. "A navíc jste spolu roztomilý." Pohladila Peanuta po tváři. On vypadal velmi šťastně. Vstal a pevně jí objal.