5.

320 23 8
                                    

Po obědě jsem si šel lehnout. Musel jsem někam dohnat to jak jsem vstával brzo. Probudil mě Bang. "Co chceš spím!" Zamumlal jsem. "Kdy mu řekneš, že jsi na kluky? Má právo to vědět. Ho ještě znásilníš. S klukama jsme si totiž všimli jak na něj hladově koukáš." Začal se nahlas smát. "Nekoukám." Řeknu ublíženě. Trochu zčervenám. "Nelži." Štípl mě do tváře. "No dobrý nech mě být." vstal jsem a šel do herny. Byl tam Peanut. "Nedáme společný stream?" Zeptal jsme se, když akorát ukončil hru. Lekl se mě."Nom. Nevim." "Prosím pojď." Zářivě jsem se usmál. "Dobře ale pak mi budeš dělat asistenta. Chci si nabarvit vlásky." Souhlasil jsem a zapl stream. Prvních pár chvil jsem Peanuta představoval a pak jsme různě odpovídali na otázky sledujících. Věci jako, že nás shipujou, jsem ignoroval. Asi po hodině jsme to vypli a šli na ty vlasy. Musel jsem mu držet barvu kontrolovat, jestli to má všude nakonec mě z koupelny vyhnal, abych ho neviděl bez trika. Za 15 minut už byl slyšet fén. Já během toho času jsem nám připravil ovoce do misky. Byl jsme otočný k lince, když na mě někdo skočil. "Hej co to má být?" Začal jsem se smát. Za chvíli ze mě Peanut slezl. A řekl "Co myslíš?"

 A řekl "Co myslíš?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
NováčekKde žijí příběhy. Začni objevovat