Řekl jsem si, že mu ten sen trochu přilepším. Rukou jsme mu vjel pod spodní prádlo a pohladil jeho úd. "Ahh" Vydechl a já mu ho začal honit. On se svíjel slastí. Já si vlezl na čtyři a vlezl si k němu, tak abych mu mohl kouřit a přitom viděl ten jeho slastný obličej. Sundal jsem mu boxerky. Když jsem použil pusu, začal se probouzet. Ruku mi zapletl do vlasů a nahlas vzdychal. "Ahhh~ ahhh~." Rukou jsem ho hladil po vnitřní straně stehna vzal jsem mu obě nohy a zatlačil na ně, tak aby vystrčil co nejvíce zadeček. Pusou jsem tedy jel po celé jeho délce k varlatům, které jsem nasával do pusy. Vlhkou cestičku jsem se dostal až k tomu růžovému věnečku. Peanut trhaně dýchal. Pokládal jsem mu jemné polibky okolo vstupu. "Chceš to?" Zeptal jsem se starostlivě a prstem jsem mu obkroužil vstup. "Ah~ ano" Jak myslí. Vzal jsem si z šuplíku lubrikant a nanesl si ho na prsty a jemu okolo vstupu. Vytvořil jsem tlak na jeho vstup a pronikl dovnitř. "Neboj za chvilku ten nepříjemný pocit odezní." druhou rukou jsem chytil jeho úd a párkrát po něm přejel. Mezi tím jsem do něj přirázel ukazováčkem, ke kterému jsem přidal i prostředníček. "Ah~ Víc." Zavzdychal a já z něj vyndal prsty. Sundal si boxerky a promnul si svůj už tak dost tvrdý penis. "Na čtyři."
Celý jsem se klepal. Bál jsem se toho, co přijde a zároveň jsem to hrozně chtěl. Nedočkavě jsem si teda klekl na čtyři a trochu zavrtěl zadečekem. "Nějaký nedočkavý." Zasmál se a plácl mě po zadku. Svým penisem se otřel o můj vstup a začal do mě pronikat. Bylo to úplně něco jiného než, když ve mě měl jen své dlouhé prsty. Musel jsem se hodně uvolnit a i tak to bolelo. On tedy chvilku počkal, aby jsem si mohl nějak tak zvyknout. Na znamení, že se může ve mě pohybovat, jsem přirazil proti němu a nahlas zavzdychal. On do mě začal přirážet. Nejdřív byl opatrnější, ale pak už přirážel jak smyslů zbavený. Bylo to naprosto úžasné. Obličejem jsem ležel na posteli. Začal jsem si honit dle rytmu příraz "Už ahh~ budu." S příchodem mého orgasmu jsem se stáhl okolo jeho údu a on také vyvrcholil s výkřikem mého jména. Vystoupil ze mě a lehl si na postel. Oba jsme vydýchávali tento naprosto nepopsatelný zážitek.