2.

204 15 1
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Flashback
3 years ago
,,Mama idem kući.Kelly je dobro,dolazim za 15 minuta,ne brini."-govorila sam mami na telefon.Kad sam došla do parka opkolili su me neki momci izgledali su pijano i drogirani.
,,Vidi šta mi to imamo ovde,šta ovakva devojka radi uveče na ovakvim mestima."-rekao je neki dečko vidno pijan,ružan da bog sačuva.
,,To te ne zanima,a sad me pustite da prođem,vi idioti!"-rekla sam uplašeno.
,,A nećemo tako,zbog dugog jezika,ćeš da platiš,šta kažeš na jedan dobar sex izvinjenja."-fuj koji prljavi gad.
Počela sam da bežim ali me je jedan uhvatio i srušio na zemlju.Drugi je počeo da skida kaiš,a zatim i moju majicu .O ne,sve samo ovo ne.Kad je počeo da mi skida grudnjak,neko je došao.
,,Šta to radite, kreteni!"-neko je viknuo i udario ovog što je počeo da me skida.
A onog drugog sam šutnula u bolno mesto.
Kada smo pobegli iza ćoška,pitao me je:,,Da li si okej,da li su ti nešto uradili?"-na uličnoj svetlosti sam videla da da ima crnu kosu i predivne plave oči koje su bile kao plavetnilo mora,predivan je imao je neki šarm lošeg momka,nosio je kapuljaču bio je sav u crnom.Predivno.
,,Ne,ali umalo da su me silovali.Hvala što si me spasio."
,,Nema na čemu,samo nek si ti na sigurnom,da li želiš da te otpratim do kuće?"-pitao je.
,,Jao,ja sam se izgubila,tek smo se doselili."
,,Šta ćemo sada?"-razmišljao je.
Ja sam razgledala ,ne bi li se setila puta do kuće,ali ništa.Verovatno zato što sam pretrpela šok
,,Slušaj odvešću te do moje kuće,a ujutro ću pozvati taksi,sad je previše kasno,usput ja sam Ares."-rekao je i nasmešio se ali da ja ne primetim,izgleda kao da se retko smeje.
,,Drago mi je,ja sam Olive."-pružila sam mu ruku.
,,Pa lepo ime,za lepu devojku."-rekao je i nasmešio se.
,,Tvoje ime je zadivljujuće,Ares bog rata."
,,I nije toliko zadivljujuće,zato što je moj otac umro u ratu."
,,O izvini nisam znala."-rekla sam i zagrlila ga,zato što znam kako je kad ti umre neko veoma bitan.
,,Nema veze,zato što nisam bio još rodjendan,ni ne poznajem ga."-kad sam otpustila zagrljaj,umalo da sam pala.Medjutim on me je uhvatio i našla sam se na centimetar od njegovih usana.Kad sam ih bolje pogledala osetila sam neku neverovatnu želju da ih probam.I poljubila sam ga.
,,Izvini zbog ovoga."-udaljila sam se.
,,Muškarcu se ne izvinjava zbog poljupca."-zatim me je ponovo poljubio.
,,Ovo je pogrešno,tek sam te upoznala."
,,Nego da li si se setila možda svoje adrese?"
,,Pitaću sestru,koja je ulica."-rekla sam i poslala poruku sestri.
,,Ulica je Sant Claire 24."
,,Ok,to nije daleko,ovde je moj motor pa ću te odvesti."
,,Dobro."
,,Kako to da se ne plašiš motora,sve devojke do sad su se plašile."
,,Ja nisam kao sve ostale devojke."
,,Izvini a u čemu je razlika."
,,Ja se bolje ljubim."-to sam rekla i poljubila ga,on je počeo da mi ljubi vrat i izdiže majicu.
,,Ne,nećemo toliko daleko,ja nisam takva devojka."
,,Dobro,ja sam malo preterao,izvini."
Došli smo do moje kuće.
,,Ćao,vidimo se."-mahnula sam mu,on je samo otišao.
,,Mislim da sam se zaljubila,iako je to nemoguće za pola sata uraditi,ali ja sam ipak posebna."-rekla sam sestri kada sam legla na krevet.
,,Kako to da si se ti zaljubila izgleda će padati sneg."-rekla je Ori i počela da se krsti.
,,Pa tako lepo,konačno sam našla nekoga po mom ukusu."
,,Oo znači propalica ili kako ti to zoveš bad boy."-rekla je i počela da se smeje.Ja sam je pogodila jastukom i počela je tuča jastuka.

Ja sam je pogodila jastukom i počela je tuča jastuka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





His Name On My SkinWhere stories live. Discover now