Olive P.O.V
Pokušavam da se naviknem na ovaj studentski život.Živim u sestrinstvu,odnosno zgradi u kojoj su devojke, koja je nedaleko od Stanforda.Delim sobu sa Abby i Soph.Veoma dobro smo se složile.Za kratko vreme su mi postale najbolje prijateljice.Koliko je Abby pričljiva i brzopleta toliko je Sophia tiha,mirna,povučena.A ja sam nesto izmedju.Dok sam išla prema kabinetu u kojem imamo predavanje,čula sam neko stenjanje.Zar ih nije sramota?Ko još to radi u ucionici.Kad sam krenula da otvorim vrata čula sam ,,Ah,to Ares,to..Tako si dobar..uh."-kad sam to čula otrčala sam i ostavila otvorena vrata.izvirila sam iza zida da vidim s kim je bio onaj kreten,koju je obradjivao.I izasla je ona devojka od nekog dana,ona kučkasta,valjda se zove Amanda.I samo sam se naslonila na zid i počela da plačem.Ja sam večito samo razmaženo dete za njega.A ona drolja kao nije.Ali valjda ima bolje dupe od mene ili sise.Oh kako su muškarci samo površni.On,mračni kreten,tinta mu je zamračila dušu a ne samo telo.
Odjednom sam videla njega kako dolazi do mene i naslanja se na zid pored mene.
,,Vidi znam da si čula ono."-rekao je dok je gledao u pod.
,,Da..I jesi ponosan,što ga guraš gde stigneš."-rekla sam lroz suze pomešano sa besom.
,,Eh da ti kažem jesam.Ali ne guram ga baš gde stignem.U tebe ga nisam gurnuo iako bi volela,zar ne?-rekao je i prešao prstom po njenoj vilici.
,,O prekini gadiš mi se.Zar ti nije bilo dovoljno sa onom fuksom sada bi jos jednu dozu sexa.Odvratan si."-rekla sam i frknula.
,,Da, a ti kao ne bi volela da si bila na njenom mestu.Da sam te barem jednom pogledao kao nju pa makar i kao igračku."-rekao je arogantno.Mrzim ga.
,,Oh veruj mi ne bih volela ni da mi je to zadnje na svetu."-rekla sam.
,,Pazi imaš tetovažu mog imena,bila si očajna devojčica...
,,Ključna reč BILA,i kajem se svake sekunde.Ti si obična propalica,gad,seronja,šup..."-ostatak reči ostao je da visi u vazduhu zato sto me je povukao u jedan besan poljubac bio je savrsen.Pomerila sam se od njega.On je rekao,,Drugačije nisam mogao da te ućutkam."
,,Ali zašto to radiš ja sam samo nezrela devojčica koja je bila zaljubljena u tebe."
,,Jesi i to veoma brbljava devojčica."-rekao je i prešao po mojim usnama prstom.
,,Ali pokušavam da te mrzim."
,,Ne uspeva ti,pokazuješ ljubomoru.Još me voliš priznaj!"-rekao je.
,,Pokušavala sam da te zaboravim ali ne ide.Zašto si morao upisati isti faks kao ja.Proklet da si."-rekla sam i otišla plačući.
,,Da je bar neko drugo vreme,da nisam tolika propalica.Uvek slomim srce ljudima koji me vole.To ih čak dovede do smrti.Koje sam ja smeće od čoveka.Zbog mene je poginula i ona ,Emma,moja sestra.Proklet da sam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
His Name On My Skin
RomanceAres Bronson čudno ime zar ne? A šta ako vam kažem da je to osoba koja mi ne spasila život.Ludo sam se zaljubila u njega ali nisam mislila da cu ga ikada više sresti. Ali koledž donosi izazove.. #3 in Broken Cover: @vjecnisanjar