Olivia P.O.V
Nakon susreta sa Aresom,bila sam besna. Kreten uvek uspe da izmami neku reakciju od mene.Kada sam došla u sobu imala sam šta i da vidim,Abby je bila u krevetu sa nekom devojkom.Mislim da vam nisam spomenula da je moja cimerka biseksualka.To nije ni bitno,ali bilo mi je krajnje neprijatno zato što me one nisu primetile.Bile su previše zauzete.
,,Khmm khm". pročistila sam grlo. Ta devojka me je primetila,pa je rekla.
,,Oh Abby nisam znala da će nam se i ona pridružiti."-rekla je. Na šta je moja cimerka izvirila i odgovorila sa osmehom.
,, Ne,to mi je cimerka. Olive ovo je Jackie, hmm..,moja prijateljica sa povlasticama."
,,Olive,drago mi je,valjda..." Malo je reći da je bila čudna situacija.Ja sam recimo blago bacila svoje stvari i krenula prema kuhinji.Bilo me je stid iako nisam ništa loše uradila.
,,Izvinite na smetnji,idem da spremim nešto za jelo.Vi ovaj....slobodno radite to što ste počele."-rekla sam i izasla iz sobe,na šta su se one počele smejati.Ja sam pocrvenela,nije baš toliko često da devojke prekinete u seksu.Na ovom faksu se stvarno brzo steknu nova iskustva.
Napravila sam nešto na brzinu za jelo,kada su ušle u našu mini kuhinju,Abby i Jackie. Jackie je nosila trenerku da priznam da lepo izgleda i pomalo liči na muškarca,ima puno tetovaža i kratku kosu.Dok je Abby bila u majici Guns and Roses i šorcu.
,,Hej,Olive izvini što si morala da vidiš ono.Mislila sam da se vraćaš kasnije sa faksa."-rekla je Abby. Jackie me je odmeravala, odnosno moju tetovažu,,Lepa tetovaža, da li ti se dečko tako zove ?"
,,To sam greškom.Trebalo je da piše Aries kao moj horoskopski znak.Ali sam kasno primetila da je pogrešno napisano."-lagala sam kao i obično.Abby me je pogledala,zato što je znala da lažem,sve sam ispričala njoj i Sophiji.
,,Drago mi je da smo se upoznale,Olive.Moram da idem.Čujemo se,mala."-rekla je Jackie meni i poljubila je Abby.
,,Zvaću te."-rekla je Abby i udarila Jackie po dupetu.Kada je Jackie otišla značajno sam je pogledala.
,,Hmm,znači imamo sličan ukus.Samo što ja igram za drugi tim."-rekla sam joj na šta se ona počela smejati.
,,Ali priznaj zbog žena kao što je Jackie i ti bi rado postala lezbejka."-rekla je Abby i namignula mi.
,,Ne verujem.Usput,koliko ona ima godina.Nisam znala da se zabavljaš sa starijima."
,,Starija je 8 godina od mene.Ne biram po godinama partnera.Uostalom to što nas dve radimo je samo seksualne prirode."
,,Hmm,ako ti tako kažeš."
,,Ne,stvarno je tako.Uostalom Jackie ima sina i propali brak iza sebe."
,,Pa šta.To ništa ne znači."
YOU ARE READING
His Name On My Skin
RomanceAres Bronson čudno ime zar ne? A šta ako vam kažem da je to osoba koja mi ne spasila život.Ludo sam se zaljubila u njega ali nisam mislila da cu ga ikada više sresti. Ali koledž donosi izazove.. #3 in Broken Cover: @vjecnisanjar