Olive P.O.V
Izlazim sa faksa i vidim Ares sedi na motoru, koji nisam znala da ga ima.Kao i obično puši i vidim da je zamišljen.Koga li čeka?I čemu takav izraz lica?
Pošto sam uvek delovala ishitreno,odlučim da mu priđem.
Kad sam se približila,nezainteresovano je pogledao u mene,sa stavom šta sad hoćeš?
Zanimljivo mi je kako može da izgleda mračno i kao da ga nista ne dotiče,u isto vreme.
,,Da li si završila sa posmatranjem?"-pita me mrtav ozbiljan.
,,Uh..hej izvini, zamislila sam se."-rekoh i naravno pocrvenela sam.
,,I šta si htela od mene?"
,,Ništa, da vidim zašto sediš ispred koledža kao da nemaš pametnija posla?"
,,Zašto te zanima sve u vezi mene?Idalje si zaljubljena?"-pita procenjujući moje lice.
,,Ja samo želim da znaš da ako imaš neki problem možeš da mi kažeš."-rekla sam iskreno.
,,Sada želiš da budemo prijatelji?Ja nemam ženske prijatelje.Ja devojke samo...- i onda mi se približio i šapnuo ,,jebem"
,,Udalji se od mene.Mene nećeš jebati samo da znaš.Ja stvarno želim da ti budem prijatelj.Ali ti si obična svinja."
,,Da,svinja na koju se pališ.Voliš moje telo ili lice,šta više?-onaj jebeni smešak na njegovom licu.
,,Nisi uopšte toliko neodoljiv koliko misliš."
,,Stvarno?Pa šta se onda pališ toliko na mene,imaš čak i jebenu tetovažu.Nemoj da me zajebavaš da voliš Grčku mitologiju i da veruješ u ta sranja."-rekao je samouvereno.Naravno da pametuje.
,,Volim grčku mitologiju , naravno ti ne znaš ništa o meni.Tako da odjebi u širokom luku."
,,Aha,pazi da ti ne poverujem."
,,See ya,later kretenu."
,,Naravno,vidimo se Livi."
YOU ARE READING
His Name On My Skin
RomanceAres Bronson čudno ime zar ne? A šta ako vam kažem da je to osoba koja mi ne spasila život.Ludo sam se zaljubila u njega ali nisam mislila da cu ga ikada više sresti. Ali koledž donosi izazove.. #3 in Broken Cover: @vjecnisanjar