Olive P.O.V
,,Izvolite,pogledajte katalog"-rekla mi je devojka koja je radila na recepciji tattoo studia.Da planiram da se tetoviram.Neku malu tetovažu ali dugotrajnu,razmišljam o nečem važnom šta bi mogla da istetoviram.
Razgledala sam katalog međutim nema ničeg interesantnog.A glupo je na primer istetoviram delfina,onako bezveze bez razmišljanja,želim nešto što mi je od životne važnosti.A onda sam se setila jednog imena,Ares.To je onaj dečko što me je spasio od silovanja,medijima kasnije ga uopšte nisam videla,ni u školi ni negde dalje,kao da je nestao.Da,to ću da istetoviram,zato što sam stalno tražila takvog momka ali nisam našla,on je imao neku svoju čar,drugačiji od drugih,mističniji.A ako se pitate šta sam radila u protekle tri godine,reći ću vam.U međuvremenu sam završila srednju školu i počela sam da sviram u jednom obližnjem kafiću,a sada idem na obuku za kreativno pisanje,da ja sam tipičan ambiciozni čudak.Ali jednostavno u školi sam uvek pisala neke čitate,pobeđivala na takmičenjima.Dok Oriana,moja sestra radi u kafiću,znam nismo nešto uspešne,ali i ne moramo biti,zato što naši roditelji imaju farmu koja dobro zarađuje.Ali u poslednje tri godine sam veoma čudna,znam da će ovo zvučati glupo,ali fali mi potpuni stranac,fali mi Ares iako sam s njim provela pilunih pola sata,ali sam se zaljubila.Glupača.
,,Da li ste se odlučili?"-pitala me je devojka.
,,Da jesam,tetovaža će ustvari biti jedno ime."
,,Nacrtajte i skicu da ne bi slučajno istetovirali nešto što vam se ne sviđa."
,,Odmah."Kada je videla malo se začudila a rekla je:
,,Tattoo majstoru neće biti teško istetovirati svoje ime zar ne, Bronsone?."-kada sam to čula jednostavno sam otvorila usta od začudjenja.Ona je pogledala iza mene,a kada sam se okrenula imala sam šta i da vidim,Ares,da onaj što me je spasio.Samo što izgleda tri godine starije i lepše, držao je cigaru u rukama i povlačio dim.Oh My Freaking God.Kao i one noći bio je u crnom,ali ovog puta bio je drugačiji po ponašanju,nekako je izgledao mračno,besno.Mislim i onda je izgledao tako ali sada je imao neku dozu opasnosti.Više se nije smešio bio je tajanstven.
,,Ne,neće mi biti teško,ali ne razumem zašto devojka kao ti Liv,tetovira moje ime na svojoj koži,to ostaje zauvek,znaš to zar ne?"-pa baš zato i tetoviranje tvoje ime,da bi mi zauvek ostalo na koži,kretenu predivnih očiju.
YOU ARE READING
His Name On My Skin
RomanceAres Bronson čudno ime zar ne? A šta ako vam kažem da je to osoba koja mi ne spasila život.Ludo sam se zaljubila u njega ali nisam mislila da cu ga ikada više sresti. Ali koledž donosi izazove.. #3 in Broken Cover: @vjecnisanjar