Loly pov
A: Ti-ai strâns lucrurile?
L: Mda...(nu eram prea veselă, pentru ca mda....am fost înselata gen)*după ceva timp*
A: Loly, nu pot să te duc azi acasă...tata e plecat și nu ne poate duce. Scuze.
L: Nu-i nmk, dar nu pot merge cu trenul?
A: Mai bine nu, nu vreau sa pățesti ceva pe drum OK?
L: și eu când mă duc acasa, hmm?
A: Maine e ok?
L: mda...(și m-am pus în pat supărată)
A: Loly știu că nu esti bine, și ca vrei sa ajungi cat mai repede acasă, dar nu te pot lasa singură, nu vreau sa pățesti ceva, dacă se v-a întâmpla ceva cu tine, n-o sa ma iert niciodată....(a spus el, uitându-se in ochii mei, plini de lacrimi)
A: Nu mai plânge Loly, Marian nu te merită. (Și am etalat un zâmbet fals)
A: Ma duc jos, vrei sa-ti aduc ceva?
L: Ciocolată 😍
A: OK.
Alex POV
Mi-am luat geaca și când am ieșit pe ușa, ceva ma ținea de încheietură. M-am întors și era, Loly...
A: Ce e?
L: Pot să vin cu tine? (Și a zâmbit frumos, frate, când zâmbește ea nu e la fel ca și cu celelalte, pe ea chiar o iubesc)
A: Aaa.....normal...(si-a luat geaca și am plecat)
Cand am deschis usa, Marian era acolo cu un buchet de flori.... What man, asta nu a înțeles că fata nu-l mai vrea?
A: Ce cauți aici?
M: Tu sa taci, n-am venit pentru tine....Loly iarta-ma, nu am vrut.
L: Ba fii atent, je nu-i disponibilă, și chiar dacă a-și fii nu m-asi împăca cu tine.
M: Și cu cine esti ma, cu papa lapte ăsta?
L: Da... (Și ma sărutat, OMG, fata pe care o iubesc cu adevarat ma sărutat) Ne-am despărțit dim sărut și ăla era uimit.
A: Hai, mai zi ceva? Ea e iubita mea acum, du-te înapoi la Larissa, cred ca te cauta.
M: Sa nu va tină! Iar eu si Larisa nu suntem împreună..
L: OK, Alex mergem?(și ma luat de mână )
A: Sigur iubirea mea. (Am închis ușa și am plecat)Loly POV
Am nevoie de câteva minute de liniste...
A: Loly? Tu ai spus că ești iubita mea doar ca sa scapi de ăla?
L: Nu....(și mi-am îndreptat privirea în altă parte)
Ne-am oprit, ma prins de mână, s-a uitat în ochii mei pentru câteva secunde, s-a apropiat încet, și m-a sărutat....Ne-am desprins din sărut, dar nu ne-am depărtat unul de altul.
A: Loly? Te iubesc!
L: Și eu te iubesc!După asta am plecat să luăm ciocolată 😍, am luat ciocolata si am plecat acasă.
Cand am ajuns am decis să ne uitam la un film, eram foarte obosită, și am adormit în brațele lui Alex.
Alex pov
Doamne ce frumoasă e când doarme....am luat-o de mână și ea s-a gemuit în brațele mele. Am adormit îmbrățișați...*dimineața*
M-am trezit cu Loly lângă mine,și se juca cu părul meu.
L: Neata....
A: Neata cum ai dormit?
L: Bine, azi ma duce tatăl tău acasa?
A: Dacă nu e ocupat sigur. Dar te deranjează să stai la mine? (Față perversă, si nu a spus nimic)
M-am ridicat usor, am luat-o de mână m-am uitat în ochii ei.
A: Loly, eu nu vreau sa stai cu mine doar pentru ca vreau să te f**, eu vreau să stau cu tine pentru ca te iubesc....(M-am apropiat mai mult de ea și am sărutat-o, ioiii ma simt atât de bine când ma sărută, e atât de drăguță când se uita în ochii mei, și zambeste larg)... Sărutul noastru a fost întrerupt de telefonul meu.Conversație tefonica
?:....
A: Nu ma purandel făcut pentru alocație.
?:....
A: Frate nu-mi pasa OK? Să facă ce vrea, a uitat ce mi-a făcut?
?:....
A: Nu-s disponibil, capiche?
?:....
A: Hai pa.
Conversație telefon încheiată
L: Cine era? (A spus ea îngrijorată)
A: Fratele fostei mele, zicea ca aia s-a tăiat. Dar nu asta contează. Ma duc sa vad daca poate tata sa te ducă acasa.
L: ok.Loly POV
Alex a spus că tatăl lui ma poate duce acasă, asa ca mi-am strâns lucrurile și am plecat. Când am ajuns acasă, Alex nu s-a lăsat pana nu a cunoscut-o pe mama.L:Mama am ajuns. (Am țipat eu pe hol)
M: Hey, ce faci? Cine e el?
A: Buna ziua, eu sunt Alex, prietenul lui Loly.
M: Dar unde e Marian?
L: Mama trebuie sa-ti povestesc multe.
Am mers in bucătărie și i-am povestit tot.
M: Imi pare rau draga mea.
L: Sunt OK mama, stai calmă.
M: Alex mersi ca ai avut grijă de ea.
A: Pentru nimic, mi-a plăcut să stau cu ea. (S-a uitat la mine si mi-a dat o șuviță de par de pe fata) OK eu trebuie să plec. La revedere!
M: La revedere, ai grija!
L: Vin cu tine până la mașină?
A: Dacă vrei.Am ieșit afară și am mers cu Alex până la mașină. El m-a luat de mână și s-a întors spre mine.
A: Loly, vreau sa-mi promiți ca vei fii bine, nu vei pune la suflet întâmplarea cu Marian. Bine?
L: Bine. (M-a sărutat ușor pe frunte)
A: Aaa.....vreu să mai știi ceva....te iubesc emorm de mult și a-și face orice pentru tine, ai grija. (Și a plecat spre mașină)
L: Alex, și eu te iubesc, mersi. (Am mers la el și l-am îmbrățișat, câteva lacrimi mi se scurgeau pe obraji, mi-a ridicat bărbia ușor și m-a sărutat)
A: Pa printeso...te iubesc!
L: Și eu te iubesc, pa.Ok gata și capitolul ăsta
Sper sa va placa
Pups❤
P.s: 996 de cuvinte (nou record)