5.Nu.mi place aici -.-

61 6 0
                                    

A:EU am fost violata,si am rămas cu traume(a spus Alexia, putin rușinată)
L:Uuu,nasol,imi pare rau..
A:E ok,si cat tîmp vei sta aici ?
L:Nu stiu,gen sunt aici de 2 ore cred...nu voi pleca prea repede,având in vedere ca nu vreau sa vorbesc cu doctorul ala....
D:Trebuie s.o faci, stiu prin ce treci,si eu am fost la fel ca tine, daca nu vei vorbi cu doctorul,te vor duce intr.o camera, mult mai nasoală decat asta, am fost pe acolo...
A:Are dreptate, chiar a fost acolo
L:Asa si, nu.mi prea pasa...
Dupa ce am spus asta o doamnă îmbrăcată in albastru a venit si ne.a spus :
?:Copii veniți la masa.
A:Bine

M.am ridicat din pat fara tragere de inimă..
A:Te avertizez, mâncarea e nasoală rau....
L:Ok

Am mers pana in capătul unui hol, am observat ca pe partea stângă a holului,sun mai multe camere numerotate, cu usi mici si albe,de acolo iesea mai mulți copii, care aveau stiluri diferite, cand am ajuns la sala de mese, am intrat pe o usa mare, acolo erau 3 mese mari albe, am mers si m.am așezat la una din mese si am am mâncat un fel de supa,care avea doar gust de sare,pui mei pana si eu gătesc mai bine. Dupa ce am savurat acea supa mirobolanta,am mers cu David, in cealalta parte a holului,pentru a ne lua pastilele.
L:Ce pastile sunt?
?:De calmare, si sunt antidepresive.
L:Ok.
Am luat pastilele si am mers in camera. Mi.am luat caietul si am inceput sa desenez...am desenat asta

Si am adormit,pt ca mda...trebuia sa dormim la prânz, m.am trezit undeva a ora 16, si am observat ca sunt singura in camera, am rămas pe pat si am desenat in continuare, dupa ceva timp,o asistentă a venit si mi.a spus
?:Loredana, du.te si tu afara,sa socializezi cu persoane de varsta ta.
L:Ok.
Mi.am luat geaca si am ieșit afara.
L:Hey,eu sunt Loly,pot sa stau si eu cu voi?
?:Sigur(a spus o fata cu parul de culoare verde) Eu sunt Catalina... încântată
L:Eu sunt Loly aka Depresiva...și eu

Am jucat cărți, am stat de vorbă,și am ras...până când o asistenta ne.a băgat în camere,și fuck....trebuia să ne culcam, eu am mai stat și am desenat și am citit....Nu am reușit să adorm și am încercat să mă gândesc la chestii destul de ok, pentru că nu vroiam sa plâng.... scufundata in gânduri am adormit...

David pov
?:neața copii, treziți.va, e tarziu....(bag pu*a iar a venit aia sa ne trezească la 7 dimineața)
L:Neata! ( A spus Loly somnoroasă, e draguta, dar nu, nu pot să mă îndrăgostesc de ea, si așa nu.mi place locul ăsta,nu vreau sa mai stau p.aici..)
Loly pov

M.am trezit mi.am făcut rutina, și o asistenta ma condus la o ușa mare,am intrat acolo și era un birou cu doua scaune, pe birou erau si niște cărți, și câteva tablouri nasoale pe pereți....ok asta e ciudat.

M.am așezat o scaun și cineva a intrat în camera...era o femeie părea să aibă vreo 30-35 de ani.
?:Buna....Loredana...(mi.a spus citind o foaie și s.a așezat în fața mea) eu sunt Laura, medicul tau psihiatru.
L:Buna ziua (am spus eu cu jumătate de gura,nu vreau sa fiu aici)
La:Ce s.a întâmplat, de ce ai ajuns aici ?(i.am povestit toată creația și a început să vorbeasca despre teama de a trai singur -_-)
La: Loredana, problema ta e că îți e frica sa ramai singura, nu trebuie că fericirea ta sa depindă de cineva, trebuie sa te gândești că vei fii fericita și fără să fii cu o anumită persoană.(a mai vorbit ea acolo, și mi.a spus sa plec)

D:Ești ok?
L:Ăăă.....da, sunt bine.
D:Nu pari, hai sa jucam ceva.
L:Nu am chef mă duc să desenez ceva.
D:Ok.

M.am dus in camera și am desenez, am stat toată ziua fara sa fac nimic....

Hey lume.....gata și cu capitolul asta, sper sa va placa pup's

Sunt 688 de cuvinte

•DEPRESIA•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum