Hey, eu sunt Loly aka Depresiva, am 13 ani, și totul a început prin clasă a6a, iubeam să stau cu prieteni, și nu-mi plăcea să stau singura, aveam multe persoane în jurul meu, și era foarte veselă. În vara lui 2015 am inceput sa stau mai mult pe Facebook și așa vorbesc cu oameni virtuali, care poate nici nu existau.
Și așa am ajuns sa-l cunosc pe Marian...un băiat din Constanța, drăguț și foarte de treabă, după ceva timp începea sa-mi placa de el...si așa ne-am intalnit.
Era o zi normala, și eram la școală, cu colegii mei pe afara, facem mișto de o tocilara, pentru ca....mda...avem un grup de colegi, care erau ca și mine, revenind, eram acolo si deodată fără să mă aștept la nimic se genul asta, un coleg mai mare mi-a spus
?: "Hello, depresivo, vin-o aici"
L: Ce vrei ma posedatule, aruncate-ai în fântână. (Spun eu ignorându-l)
?: Fă ai grija cum vorbesti
L: Fă sa-i spui lu' ma-ta.
?: Hai marș la poarta școli, te căuta cineva.
L: Cine, viitoarea ta soție?
?: Hai mergi.L-am mai înjurat eu pe ăla puțin până am ajuns aproape de poartă, ghici ce, crush meu (crush=persoana de care iti place) era acolo. OMG nu pot să cred, chiar era el.
M: Hey, astea sunt pentru tine.(spune el cu o voce tremurânda, și dandu-mi un buget de trandafiri negri) *ioi, trandafiri negri, nu cred mor*
L: Mersi....
M: Mai tii minte ce ti-am promis, ca voi veni la tine la școală și te voi saruta în fața tuturor? (Și m-a luat de mână)
L: Da, cum sa uit așa ceva, lucrul care m-a facut sa ma indrăgostit de tine.
Și atunci s-a apropiat încet și KISS ta-da....
M: Ti-a plăcut? *față perversă*
L: Da.....Ok asta e destul pentru primul capitol
Sper sa va place
Pups😘😘💙