7.Chiat ii pare rau?

32 4 3
                                    

Am stat aproape toată ziua cu Ioana, și vorbit că prostele, ea a fost chemata in cabinetul doctorului iar eu am rămas singura in camera. Prntru că Alex nush unde era, mi.a băgat căștile în urechi și am început să desenez, după ceva timp Alex a venit în camere s.a așezat pe marginea patului meu, mi.am scos căștile din urechii și mi.am încrucișat picioarele.
L: Spune, ce e?
A:Îmi pare rău, aveam probleme, foarte multe probleme și nu știam ce să fac. Îmi pare rău, mă poți ierta ?
L:Te.am iertat din clipa în care am ajuns aici ...
A:Mulțumesc..(după ce a spus asta s.a apropiat încet,și a încercat să mă sărute dar m.am depărtat) Scuze, nu știu ce m.a apacut...(mi.a spus, și s.a ridicat de pe patul meu)
L:Nu.i nimic...rămânem prieteni?
A: Sigur.

După ceva timp a apărut și Ioana cu David, am început să povestim. Timpul a trecut repede,și că de obicei la 21:00 ne.am băgat în pat.

Zilele următoare au fost plictisitoare,după ce m.am împăcat și Alex m.am simțit mai bine, și doctorul mi.a spus că pot pleca acasă mai repede. In ziua in care trebuia să plec am făcut schimb de numere de telefon cu David și Alexia, înainte să plec mi.am luat la revedere și i.am îmbrățișat.

Când am ajuns casa mi.am luat telefonul și mi.am verificat mesajele....1344 de mesaje pe mess și 3456 de mesaje pe wapp (doar din grupuri)

Aveam mesaj de la Luci (Aladepresiv4) îmi era foarte dor de el .... Din 1344 de mesaje doar 233 erau de la Ale (AleMarii7)

După 2 ore de stat și vorbit pe net cu purandei, am ieșit cu gasca, am mers la suc și ne.am văzut cu retardații ăla mai mari. Am rămas în curtea școlii și am ascultata Satra....după încă 3 ore de stat cu ăla am plecat acasă cu Ionuț, pentru că Edy s.a dus la gagica.sa și Ioana s.a dus la Alexandra (user36896773).

Am ajuns acasă și elegantul de Ionuț a vrut să mai rămână puțin pe la mine, am stat cu ăla și am ascultat muzica, până pe la 22:00 după a plecat acasă și am stat pe telefon până la 3 dimineața și m.am culcat....


Hey ce faceți? Bine și eu....asta e capitolul știu că e scurt dar nu am idei....sper sa va placa pup's pa ❤❤

•DEPRESIA•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum