6. E Aici

63 4 0
                                    

L: Hey! Cineva? Oricine?
?: Bună, Loly! Ce faci? Cum ești?
L:ALEX? Ce...ce cauți aici? Unde sunt?
A:ÎNTR.O LUME MAI BUNA.
L: VREI SA SPUI CA AM MURIT?
A: DA, DAR ACUM POȚI FII ÎNGERUL MEU, ASA CUM ÎȚI SPUNEAM PE PĂMÂNT.
L:EU NU VREAU ASTA, VREAU SA MERG ÎNAPOI PE PĂMÂNT, VREAU MA MA ÎNTORC LA PRIETENI MEI, LA GAȘCA MEA.
A:ÎMI PARE RĂU, NU MAI E NICI O CALE SA TE ÎNTORCI.

L: Nuuu, ioi, a fost doar un vis! (spun eu după ce am adormit desenând un inger, de ce făceam asta? De ce l.am visat pe Alex?

? :Loredana, vin.o la telefon. (mi.a spus o asistenta, m.am ridicat din pat și am luat telefonul)

Conversație telefonica
L: Alo?
?:Fa, creatura zăpăcita, ce faci?
L:Ioana, tu ești?
E: Și Edy, și Ionuț, tu ai uitat ca existam?
L:Nu ba stai chill, ce faceți?
I:Loly, deci, fără deci, noi mâine venim la tine, ce vrei sa.ti aducem??
L:Cărbune, caiete de desen, cartea aia care e pe birou groasa pe care scrie Doctor Sleep, haine de schimb, Ioana tu îmi cunoști dulapul, căștile tale Edy, alea de la Sony, și ciocolata.
Ionut:Nu vrei cam multe?
E:Taci ma tu din gura, copil copac.
I:Terminați retardaților, ok Loly, te pup, vorbim mâine, pa
L: Bafta puștilor.

Conversație telefonica încheiată

După ce am vorbit cu nebuni aia m.am simțit mai bine, deși am stat doar în camera singura pentru ca ceilalți erau pe afara, era destul de ok sa stau singura, poate pentru ca eram obișnuită cu asta.
Pentru ca nu aveam somn am stat de vorba cu David și Alexia și am aflat ca David vorbea cu una din "prietenele mele", și ea l.a făcut sa intre in depresie.

Am adormit destul de târziu și ca în fiecare dimineață ne.a trezit o doamna bătrână, ce drq are aia cu noi, ma rog asta e, după ce m.am trezit, si Alexia și David m.au lăsat singura, în camera a intrat un bărbat de vreo 20-25 de ani.

? :Bună, eu sunt Alex.
L:Bună, Loly, incantata
A:Asemenea, și ce faci, de ce stai singura?
L: Pentru ca, mda....imi place sa stau singura.
A:Nu e ok sa stai singura, de asta ai ești în depresie, te.as sfătui sa nu mai stai singura. Eu te las, mai vorbim. Ceaw.
L:Pa.

După nu mult timp de la plecarea lui Alex o asistenta a venit la mine și mi.a spus ca ma cauta cineva la ușa, m.am dat jos din pat, mi.am luat tenesi si am mers la ușa.... Și ghici ce, erau purandei mei, am fugit la ei și am sărit în bratele lor, mi.a fost foarte dor de ei, dar ceva nu era în regula, Ioana era schimbata și era și mama ei cu ea, mda... Nu.i deloc ok.
L:Ba purandeilor mi.a fost foarte dor de voi..
Ionut : și noua, ce faci cum ești?
I:Da, care.i treaba?
E:Ioana, a înnebunit
I&I:Edy (și și.a luat 2 palme după cap)
L:Ce drq ai mai făcut? Iar ai vorbit cu Rareș? Ce ți.a spus? (mda... Nu vam spus? Ioana a mai avut depresie și a mai trecut pe acolo)
I: Pai mi.a spus ca dacă nu ne împacăm se omoară și am luat-o în serios...
E&L&I: Poasta făcut ma.ta la tine.
I: Știu, futu.ca drq în cur.
L: Și rămai aici cu mine?
I:Cred ca, retardaților va duceți singuri acasă.
E: Futi.ti gura ma.ti Ioni.
Ionuț: Hai marș copil copac.
L: Ooo cineva s.a îndrăgostit, ba...daca faceți nunta eu sunt nasa de botez.
I: Taci ma și stai jos tre' sa.ti spunem multe ( cât îmi povesteau aia prostiile pe care le.au făcut, un băiat înalt, a trecut pe lângă noi, mi se părea cunoscut, man nu cred e...e Alex man mi.ai distrus viata.
L:Ioni, ala e cine cred eu ca e?
Ionuț:Loly, ăla e Alex?
L: Din nefericire da....(după ce am spus asta toti au rămas uimiți )
??:Ioana ,haide ! (A spus mama Ioanei, mergând spre ușă cabinetului )
I: Vorbim ba distrușilor...ceaw.
L&E& Ionuț: Pa retratat.o.
Am mai stat cu aia doi retradati,până când nebuna noastră s.a întors și mi.a spus:
I: Stau aici cu tine!!!(a spus țipând )
L:Omg!!!
E:Pe noi ne lași singuri ??
I:Las' că o ai pe gagica.ta idiotule.
E:Taci !
L:Cine.i gagica.sa ?
Ionuț: Maria, aia care ți.a spus că îți va face viața grea că vie fii la noi in scoala.
E: Hai mă, Loly, nu pot să mă despart de ea, e prea bună că sa ma despart de ea, te rog mult, știi că țin mult la tine și sunt de acord cu tine in orice vrei sa faci, dar te rog nu.mi cere asta...
L: Ba...fi atent, daca tarfulita aia va ajunge in locul nostru "secret" te bat până faci contact cu solu', ai înțeles, sau vrei sa.ti desenez ??
E: Am înțeles.
ma.sa Ioaneai: Ioni, haide plecam, ai grija de tine și de Loly.
I:Bine mama (și a îmbrățișat.o pe mă.sa)
Ionut&Edy:Pa fetelor aveți grijă te voi !
L&I:Și voi purandei posedați! (Și ne.am îmbrățișat toți timp de câteva minute )

După ce au plecat acei mirifici puradei, o asistenta m.a mutat cu Ioana și Alex in cameră și după m.a chemat doctorul ...

La:Bună Loredana, i.a loc, te rog! (M.am așezat pe scaun și doamna aceea a început să vorbesca și saa intrebe lucruri stupide gen)
La:Cine erau copii cu care stateai mai devreme ?
L: Sunt frățiori mei, purandei care au fost cu mine mereu.(după aceste mirifice cuvinte, Laura a rămas uimită )

După încă cateva minute de stat pe acolo m.am dus în cameră și am stat cu Ioana.

HELLO CE FACETI? AM PUS SO CAPITOLUL 6 STER SA VA PLAC PUPS

SUNT 953 DE CUVINTE

•DEPRESIA•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum