" A/N : Heiiii stiu ca am mai zis asta de cateva ori dar este foarte enervant sa vezi peste 30 de readuri la un capitol si doar 3 voturi ... Asa ca de acum in colo voi pune capitol nou doar cand voi avea 10 (+) voturi . Daca eu stau sa scriu un capitol 2 ore , cred ca puteti si voi sa apasati in 2 secunde "Vote" .. Multumesc pentru intelegere si nu vreau sa o luati in nume de rau :* "
Am privit expresia socata a lui Harry care m-a facut sa ma panichez putin . De ce nu scotea niciun sunet?
"Umm.." a fost singurul sunet pe care l-a scos pe gura inainte sa isi mute privirea .
"Umm. ce ?" il fortez sa raspunda gandindu-ma la cele mai proaste scenarii .
"Uite Melissa.. cand am spus ca o sa ma revansez nu ma gandeam ca noi doi sa mergem la intalniri" imi explica gesticuland spre mine si dupa spre el .
"Si cum ai vrea sa te revansezi?" intreb ridicand o spranceana incercand sa maschez rusinea pe care o simt acum .
"Sincer nu m-am gandit pana acum.. credeam ca doar ma vei ierta daca ma comport frumos cu tine " da din umeri de parca nu ar fi mare chestie .
Nu imi vine sa cred ca marele meu plan s-a dus dracului si totul se intoarce impotriva mea ca o umilinta totala . Karma is a bitch .
"Deci nu vrei sa fim impreuna ?" intreb socata , jignirea fiind evidenta in vocea mea .
"Asta credeai ca vreau?" ma intreaba razand "nu am si nu voi avea vreodata o relatie . Nu pot sa vad viata doar langa o fata . Imi pare rau sa iti distrug micutul vis , dar asta e adevarul "
Odata ce am auzit cuvintele iesite din gura lui stiam cu orice pret ca trebuie sa ma razbun .
"Esti patetic , Styles " ii spun printre dinti inainte sa ma intorc la 180 de grade si sa plec cat mai repede de langa omul care imi provoaca doar sila .
*HARRY'S P.O.V*
Am privit-o cum pleaca cu o usoara expresie indurerata . Chiar credea ca o sa am o relatie cu ea ? Da inteleg ca am violat-o si chiar imi pare rau pentru asta , dar o relatie ?
Singurul lucru ciudat este ca am simtit nevoia puternica sa o opresc din a pleca de langa mine si sa o strang in brate . Ce dracului se intampla cu mine ? Deobicei cand o fata imi spune ceva de o relatie pur si simplu ii rad in fata si plec . Dar nu , acum trebuie sa fac eu pe eroul si sa ma simt prost .
Stiu ce trebuie sa fac ca sa imi iau gandul de la Melissa . Singura disponibila care ma poata ajuta este Ashley , tipa care s-a luat de Melissa in prima zi de scoala , cunoscuta drept si tarfa scolii . I-am cautat numele in agenda telefonului si am sunat-o in timp ce ma indreptam spre iesire .
"Harry ? " intreaba ea intr-un mod seducator
"Aha , esti acasa ? " intreb dezinteresant si fara chef de o conversatie . Tot ce vreau este sa i-o trag blondei , nimic mai mult
"Da , nu prea am avut chef de facultate " imi spune prizandu-se de ce am sunat-o .
"E Liam la tine ? " intreb nesigur stiind ca Liam mai trece din cand in cand pe la Ashley . Toti din gasca noastra am cazut de comun acord ca daca vreunul pune ochii pe o fata ceilalti nu se ating de ea , dar avand in vedere ca ea este tarfa tuturor nu cred ca incalc vreun cod al fratiei .
"Nu , dar grabeste-te sunt dezbracata si doar un cearceaf imi tine de cald " chicoteste ea , facandu-mi masculinitatea aproape sa iasa din pantaloni doar la imaginea pe care o am in cap
"Ajung in 10 minute " ii spun aopi inchizand telefonul si indreptandu-ma spre masina .
"Harryyyyy ? " striga din spate o voce cunoscuta , dar nu m-am intors . "Harry fucking Styles ! " se aude din nou , de data asta intorcandu-ma si aproape lovindu-ma de Liam . Perfect .
CITEȘTI
Who are you ? (Harry Styles Fanfic)
Hayran KurguMelissa , fiica celui mai mare traficant de droguri din Las Vegas , hotaraste ca este momentul sa se dezlipeasca de afacerile familiei si sa traiasca o viata linistita in Los Angeles. Din nefericire, tentatia este mare, obisnuinta este apasatoare! B...