Capitolul 28

1.1K 86 27
                                    

"Nu ai terminat?" Murmura Harry plictisit .

"Inca 2 minute" ii raspund cautand niste nenorociti de pantaloni scurti .

Dupa evenimentul din baie colegiului ,acolo unde Harry a hotarat sa fim impreuna, am decis sa ne ducem fiecare in camera lui sa ne odihnim si sa ne vedem mai pe seara jos in parcare, dar bineinteles ca Harry a trebuit sa se furiseze la mine in camera si acum sa ma grabeasca ca un idiot ce e .

"Gata" il informez dupa ce ies din baie cu o pereche de pantaloni scurti un maieu si niste botine . Simplu, dar sexy .

"Unde crezi ca mergi imbracata asa ?" ma intreaba el inghitind in sec .

"Umm.. la cursa ? "

"Asa?" intreaba gesticuland spre tinuta mea .

Am aruncat o privire spre hainele mele si am rasuflat usurata cand am vazut ca totusi am pantaloni pe mine ! deci care ar fi problema idiotului asta?

"Care e problema?"

"Serios? Doar nu o sa iesi in chilotii astia afara !" riposteaza el . "Da-i jos.Acum" imi ordona intr-o voce joasa.

Cu toate ca ar trebui sa ma enerveze comportamentul lui posesiv , incep sa rad de prostia lui , de faptul ca el chiar crede ca am sa il ascult .

"De ce razi?" intreaba enervandu-se lucru care ma face sa izbucnesc iar intr-un ras incontrolabil si fara motiv . Sincera sa fiu habar nu am de ce rad , poate doar pentru ca ador sa il irit .

"Nimic" dau din mana in semn sa o lase balta dupa ce imi mai potolesc rasul , iar din fericire Harry nu a continuat sa mai puna intrebari .

"Bine hai sa mergem atunci "

------------------------------------------

Am hotarat ca doar Harry va participa la cursa , iar eu voi sta in locul pasagerului . Sincera sa fiu nu prea aveam chef de condus .

Cand am ajuns acolo m-am mirat de toate masinile colorate si extra tunate , fata de a lui Harry care era un Ferrari negru mat . Ironia vietii, masina lui seamana perfect cu caracterul lui .

"Sunteti gata domnisoara?" ma intreaba Harry politicos inainte sa ne dam jos din masina, lucru care m-a facut sa rad .

Mi-am dat ochii peste cap si m-am dat jos din masina , adrenalina punand deja stapanire pe mine .

Toti ochii s-au navalit asupra mea atunci cand Harry a venit langa mine si si-a pus mana peste umerii mei , avertizandu-i din priviri pe ceilalti ca sunt a lui .

Baietii ma priveau cu niste ochi infometati si plini de dorinta , iar fetele -daca le poti numii asa- ma priveau din cap pana in picioare . Eu , pe de alta parte, aveam o stare de voma din cauza tinutelor acestora .

"Iti place?" imi sopteste Harry la ureche

"Nu-i rau , dar e plin de hipioti si sunt prea putine masini, iar traseul este foarte scurt"

"Adica?" intreaba Harry ridicandu-si o spranceana

"Adica .. in Vegas cand se tin curse ilegale sunt cel putin 50 de masini care participa , iar traseul este si prin oras"

"Iar traseul este si prin oras" ma imita Harry pe un ton pitigaiat si strambandu-se . "vreau sa stai numai dupa mine si sa nu te uiti la altcineva" continua el de data asta serios .

Am inceput sa rad si m-am uitat la el cu o privire de genul 'chiar-crezi-ca-te-voi-aaculta?'

"Nu glumesc Melissa" cine dracu se crede ? o da , se crede iubitul meu .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 21, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Who are you ? (Harry Styles Fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum