Zilele au trecut, iar tata a fost surprinzator de calm si de bun cu mine . In ciuda faptului ca ma baga in tot felul de pericole nu pot spune ca nu ma iubeste . Sunt constienta si-ar da viata pentru mine .
Uneori mi-e foarte dor de mama . Nu am mai vazut-o de la 14 ani, mai exact de cand am inceput sa trag cu arma . O vedeam mereu nefericita si ca ii era teama pana si in propria ei casa .
Cand a plecat de acasa mi-a spus un singur lucru 'sa am grija'. Mi-a explicat ca ma iubeste mult , dar ea nu poate face fata lumii asteia . Mi-a spus ca eu sunt la fel ca tata , am sange rece . Am urat-o pentru ca a plecat, dar mai tarziu mi-am dat seama cu adevarat cat de puternic trebuie sa fi psihic si fizic ca sa supravietuiesti printre criminali si traficanti .
Ea nu avea forta sa confrunte lumea asta , lumea mea si a tatei . Singurul meu refugiu ca sa scap de gaura pe care mama a facut-o in sufletul meu a fost sa fiu trup si suflet in afaceri cu tata si sa il ajut . La inceput pericolul si adrenalina imi creeau dependenta si chiar placere , dar mai tarziu mi-au adus numai probleme . Sper ca intr-o zi sa am o viata normala ...
**********************************
"Da tata, sunt bine" ii spun a suta oara tatalui meu
"Promite-mi ca daca ti se pare ceva suspect in LA sa ma suni ! Nu vreau sa stau sa mor de inima aici din cauza ta" imi spune tata serios tragandu-ma intr-o imbratisare lunga
"O sa fiu bine tata! iti promit " si cu astea m-am urcat in masina, am pornit motorul si am plecat spre LA . Fata mea incepea sa se vindece, la fel si corpul, dar inca erau vizibile unele vanatai .
Am condus cateva ore bune si in sfarsit am vazut semnul mare pe care scria 'bine ati venit in Los Angeles'.
Oare cum mi-a recuperat tata masina ? Oare le-a facut ceva oameniilor aia ? Dar lui Harry ? Daca ma recunoaste cu vanataile astea si isi da seama ca el a facut asta ?
Gata Melissa ! nu te mai gandii la tot felul de prostii .
Am parcat masina in parcarea imensa a colegiului si m-am dat jos din masina . Am hotarat ca o sa iau maine dimineata 'bagajul' in camera, acum fiind prea obosita .
Dar nu am ezitat sa imi iau un pistol cu mine acum ca sunt in acelas campus ca si Harry care apropo am aflat ca si el este un traficant daca am uitat sa mentionez asta . Imi spun eu ironic in gand .
Ahhh cacat am uitat sa ii mebtionez tatei ca unul dintre oamenii lui Hanks-adica Harry- e in campus cu mine .
Oare ar trebuii sa ii spun ???
Mi-am deschis usa de la camera ca sa dau de un soarece de biblioteca , perfect !
"Elisabeth" spun eu zambind cat de ironic se poate .
"Hei Melissa ! " Vine tocilara spre mine sa ma imbratiseze "ce ai patit ?" ma intreaba socata
Perfect, uitasem de fata mea avariata ."ehh nimic important" ii spun pe un ton care sa ii dea de inteles ca nu vreau si nu am chef sa vorbesc despre asta
Am expirat usurata cand am vazut ca a aprobat intelegatoare din cap si s-a oprit din a mai pune intrebari . M-am decis sa fac un dus bine meritat .
Dupa ce m-am spalat am facut aceasi schema cu fugitu pana in camera cu prosopu pe mine ,dar incep sa cred ca niciodata nu am noroc.
"Auuuu" spun eu cand ma lovesc a 3 oara de cineva de cand sunt aici
"CE DRACU AI PE FATA?" ma intreaba nimeni altu decat Harry
"Ahh iarasi tu" spun masandu-mi unarul si ignorandu-i intrebarea .
"Ce ai patit ?" Ma intreaba el pe un ton putin mai calm
CITEȘTI
Who are you ? (Harry Styles Fanfic)
FanficMelissa , fiica celui mai mare traficant de droguri din Las Vegas , hotaraste ca este momentul sa se dezlipeasca de afacerile familiei si sa traiasca o viata linistita in Los Angeles. Din nefericire, tentatia este mare, obisnuinta este apasatoare! B...