"Ai de gand sa imi explici si mie ce se intampla ? " sparge Scarlett linistea dintre noi .
"Mhmm " este tot ce spun fiind inca concentrata la drum .
"Cand ? " intreaba ea deja nervoasa si nerabdatoare .
Am oftat si am decis ca e timpul sa ii explic pentru ca e clar ca nu mai pot sa o lungesc mult , sper doar ca daca ii explic o sa taca din gura .
"Deci .. ti-am spus ca tocilara pe care tocmai am omorat-o e fiica lui Riffle , nu ? " o intreb, uitandu-ma spre ea ca sa fiu sigura ca nu am omis acest amanunt .
Scarlett a preferat sa taca si sa dea din cap in semn aprobator si mi-a indicat sa continui .
"Cand a primit un mesaj , era de la Riffle . Si-au dat seama ca nu o sa ma duc la uzina aia si ca o sa ma duc direct dupa Riffle . Deci planul meu merge bine pana acum , pentru ca daca m-as fi dus acolo sigur era o capcana . In mesajul pe care l-a primit Beth scria ca trebuia sa ma duca vie in Moscova pentru ca o sa ii fiu folositoare . " am privit-o pe Scarlett dupa ce am vorbit ca sa ma asigur ca inca ma asculta si am hotarat ca ar trebuii sa continui dupa privirile pe care mi le arunca " Iar eu ca sa ma joc putin cu mintile lor , le-am raspuns dandu-ma drept Beth si spunandu-le ca vin spre Moscova cu Melissa "
"Poftim ? " tipa Scarlett socata si chiar daca nu ma uitam la ea pot sa jur ca era foarte nervoasa dupa tonul vocii ei . "Nu esti sanatoasa la cap ? Nu stii ca avionul lor e plin de mafioti si daca mergem acolo fara Beth o sa isi dea seama , iar daca nu mergem deloc , oamenii lui Riffle il vor anunta ca nu ne-am urcat niciodata in avion ! " spune ea , tragand o gura mare de aer , incercand sa se calmeze
"Wow " ii spun pe un ton ranit , primind in schimb o privire confuza . " Nu credeam ca ma crezi atat de proasta . Am oamenii mei care ne asteapta la aeroport . Cand tu tipai sa iti explic ce se intampla eu ma ocupam de treburi mai serioase . Am pus doi oameni sa imi spuna fiecare miscare care se intampla in afara avionului , iar doi dintre cele mai de incredere persoane a lui tata sunt infiltrati in secret in afacerile lui Riffle , asa ca i-am rugat sa ne ajute putin . In avion nu sunt multi , in afara de ei doi mai sunt inca 3 persoane si pilotii , dar ei nu reprezinta vreo amenintare . Iar afara mai sunt inca 2 . Deci nu ar fi asa de greu "
"Nu ar fi asa de greu sa ce ? " ma intreaba Scarlett cu ochii mari .
"Sa ii omoram si sa plecam cu avionul lor , ca sa nu suspecteze Riffle nimic , duh " ii spun de parca ar fi cel mai ok lucru sa vorbesti asa de moartea unor oameni .
Cu toate ca Scarlett a vazut multe crime la viata ei stiu ca nu e de acord cu ele si considera ca indiferent cat greseste un om , nimeni nu ar trebuii sa plateasca pretul unei greseli cu viata . Mie , sincera sa fiu , mi se rupe daca trag un glont in cap cuiva . Nu pot spune ca accept sa ii iei viata unui om nevinovat , dar unul care o merita , de ce nu ?
"Am ajuns . " spun cand parchez masina in fata aeroportului micut doar pentru avioane private .
Nu am asteptat sa imi raspunda Scarlett ca m-am dat jos din masina si m-am dus spre portbagaj sa iau 'bagajele' noastre .
"Incarca-ti pistolul si fii cu ochii in patru " o avertizez, inainte sa ii fac un semn discret omului care statea in dreptul usii de la aeroport .
"Gata sefa ? " ma intreaba Jan , unul dintre oamenii pe care ii voi lua cu mine in misiune . Am aprobat din cap si i-am facut cunostiinta cu Scarlett care dintr-o data mi se parea timida ? Ciudat ..
"Pe unde o luam ? " intreb in timp ce imi verific arma
"Pe aici " imi arata spre spatele cladirii " Si te sfatuiesc sa nu iti mai verifici arma in locuri publice "
CITEȘTI
Who are you ? (Harry Styles Fanfic)
FanfictionMelissa , fiica celui mai mare traficant de droguri din Las Vegas , hotaraste ca este momentul sa se dezlipeasca de afacerile familiei si sa traiasca o viata linistita in Los Angeles. Din nefericire, tentatia este mare, obisnuinta este apasatoare! B...