Am hotarat cu Harry sa mergem din nou jos la petrecerea care inca mai tinea . Era trecut de miezul noptii si maine -de fapt azi- avem cursuri . O sa mor de somn !
"Poftim" imi pune Harry un shot de Tequila in mana pe care nu l-am refuzat . A mai urmat unul, si inca unul, si inca unul si tot asa pana nu ma mai tineam pe picioare . E a doua oara in seara asta cand ma imbat ca dupa bataia de la Harry m-am trezit .
"Wohoooo cred ca ai baut destul " imi spune Liam luandu-mi paharul din mana si primind o privire urata de la mine .
"Unde e Harry ?" intreb uitandu-ma prin jur .
"Uhmmm , are putina treaba " ma informeaza Zayn cu o privire care imi inspira doar mila .
"Ce fel de treaba ?" intreb eu curioasa
"Esti prea curioasa " imi spune el razand "ne-a pus pe noi sa te supraveghem cat ..umm.. termina el treaba " se vede ca ii e aiurea sa vorbeasca despre asta .
Am aprobat din cap si l-am vazut cum rasufla usurat ca nu il mai pun in situatii stanjenitoare
"Am nevoie la baie " tip eu incercand sa ma fac auzita peste muzica tare
"Vin cu tine " imi spune Liam
"Ce? la baie ? " Intreb socata
"Da"
"Umm. nu cred ca lui Harry i-ar convenii" poate asa il fac sa nu mai vina .
"Nu intru cu tine in baie ,logic ! " Imi spune razand "si crede-ma ca ceea ce nu i-ar placea ar fi sa te las singura printre o casa plini de baieti beti si cu prea multi hormoni , plus ca mai ai o rochie cam scurta si esti beata !" imi spune in timp ce se ridica
"Daca Harry era atat de interesat era el aici sa aibe grija " tip la ei .
Nici nu stiu de ce reactionez asa , doar nu e vina lor . I-am mai privit inca o data si am vazut ca inca au privirea aia de simpatie asa ca am cedat si am mers cu Liam spre baie .
"Te astept aici " imi spune cand ajungem in fata usii de la baie .
Am intrat si mi-am dat o palma peste frunte . De fapt planul meu era sa merg sa il caut pe Harry si sa ii spun ca fac ceva pe petrecerea lui si pe treaba lui , dar nu pot sa fac asta atat timp cat prietenii lui ma tin legata in lanturi langa ei .
Oare ce treaba avea ? Oare mai e inca in casa ? ma macina prea multe intrebari la care nu am niciun raspuns .
Am realizat ca am stat cam mult atunci cand l-am auzit pe Liam batand in usa si intrebandu-ma daca sunt ok . Am iesit si i-am zambit usor .
Cand am mers spre scari am trecut pe langa camera lui Harry si ceva ma impingea cu toata forta sa intru . M-am uitat la Liam care mi-a facut semn sa nu incerc ce am in capdar nu l-am putut asculta .
Inainte sa-si dea seama si sa ma poata oprii, am fugit spre usa mare de la dormitorul lui Harry . Am apasat pe clanta si am intrat cu Liam jn spatele meu care incerca sa ma traga din camera .
Dar era prea tarziu , deja vazusem . O blonda in sutien era peste Harry care era doar in boxeri si se sarutau de parca in urmatorul minut era sfarsitul lumii . Am simtit o mica durere in inima , ca o intepatura .
M-am fortat sa rad isteric ca sa le atrag atentia pentru ca erau atat de preocupati incat nu vedeau nimic in jurul lor .
Si intr-un final s-au oprit , Harry uitandu-se nervos la mine ca l-am intrerupt . Puteam simtii cum lacrimile mai aveau putin si cadeau din ohii mei si nu intelegeam de ce . Il urasc ,am mai spus asta . Plus ca e cel mai mare nesimtit din lumea asta care nu imi merita lacrimile
*HARRY'S P.O.V*
M-am oprit nervos sa o sarut pe tarfa buna de langa mine atunci cand am auzit un ras enervant . Mi-am ridicat capul si am vazut-o pe Melissa si pe Liam . Ce dracu cauta ea aici ? Nu le-am zis fraierilor aia sa o tina ocupata cat imi termin eu 'treaba'? si mai important ce cauta cu el aici ?
"Scuze ca v-am intrerupt . Eu doar voiam sa caut o camera pentru mine si Liam " spune uitandu-se la Liam care parea terifiat de ce tocmai auzise
"POFTIM ? MA LUATI LA MISTO ?" Tip eu plin de furie la cei doi din fata mea
"Hazza nu e ceea ce pare a vrut sa mearga la baie si eu am mers cu ea si - "
"liam nu ma lua pe mine cu Hazza . Si cum adica ai fost la baie cu ea ? Voi chiar uitati cu cine vorbiti ? " Intreb eu nervii deja punand stapanire pe corpul si mintea mea .
"Frate . ne cunoastem de la 10 ani si am trecut impreuna prin atatea . Doar nu o sa te certi cu mine din cauza ei , cu totii stim ce e ea pentru tine Hazza , e doar alta !" spune Liam nervos , gesticuland spre Melissa
Avea dreptate . stiu ca Liam nu s-ar atinge niciodata de ce e al meu si nu are rost sa ma cert cu el pentru o placere de moment . Dar am simtit ceva ciudat in interior cand a vorbit asa de Melissa .
Am preferat sa tac si sa ii privesc chipul Melissei si pot sa spun ca se abtinea cu greu sa nu planga din cauza ce a vazut si auzit . Dar a zis-o cu gura ei ca ma uraste ,nu ?
"Ce fac cu ea ? o iau de aici sa iti termini treaba?" ma intreaba Liam zambind pervers spre mine si spre blonda care ma astepta in pat gata de actiune .
"Da " ii raspund cu acelas zambet si ducandu-ma inapoi la blonda .
Nu imi pasa ce crede Melissa , niciodata nu mi-a pasat de nicio fata si nu voi incepe cu ea . Nu are nimic din ce are blonda asta . Par blond si lung , machiata strident , picioare lungi si subtiri , cur, tate si bronz .
Dca stau bine sa ma gandesc Melissa nu arata ca nicio fata cu care m-am culcat pana acum si nu stiu ce m-a atras la ea . Poate doar voiam ceva nou , nici eu nu stiu .
Inainte sa o sarut pe Tarfa de langa mine i-am aruncat o ultima privire Melissei care parea ranita si dezamagita . Pot sa jur ca inainte sa o ia Liam din camera si sa inchida usa am vazut o lacrima care curge din ochii aia albastrii si frumosi .
Taie faza cu frumosi , in vocabularul lui Styles nu exista acest cuvant .
Am continuat sa imi fac treaba cu Tifanny sau Megan , chiar nu stiu cum o cheama si nici nu ma intereseaza .
Totul mergea perfect pana cand mi-a aparut fata Melissei plangand in gand . Mi-am scuturat capul si am continuat sa o sarut pe fata din fata mea .
Cu cat ma afundam mai mult in sarut cu atat fata ei imi aparea mai mult in minte .
UGHHHH LA DRACU , CE MI-A FACUT ? JUR CA DACA NU MI-O SCOT DIN CAP ACUM O CALC IN PICIOARE PANA O SCOT DE TOT DE PE FATA PAMANTULUI !
E un sentiment asa de nou care il simt pentru prima oara in viata mea si imi vine sa ma dau cu capul de pereti . Pentru prima oara simt un sentiment strain , in afara de cel de nervi sau ură, care imi domina corpul si nu il pot intelege .
CITEȘTI
Who are you ? (Harry Styles Fanfic)
Fiksi PenggemarMelissa , fiica celui mai mare traficant de droguri din Las Vegas , hotaraste ca este momentul sa se dezlipeasca de afacerile familiei si sa traiasca o viata linistita in Los Angeles. Din nefericire, tentatia este mare, obisnuinta este apasatoare! B...