A doua zi m-am trezit si m-am dus sa fac un dus in baia infecta. Deobicei imi place sa stau sub dusul fierbinte cam 30 de minute, dar in jegul asta nu pot rezista mai mult de 10 .
Imi infasor repede un prosop in jurul corpului si ma duc spre camera mea , care spre norocul meu era chiar vizavi de dusuri .
Doar ca norocul nu poate fi de partea mea niciodata in totalitate, ca deobicei .
"La dracu uita-te pe unde mergi!" tip la persoana care a intrat in mkne si m-a trantit pe jos tinand cont ca sunt doar intr-un prosop !
"Tu din nou? " ma intreaba o voce de baiat razand . Baiat? Parca baietii nu au ce cauta aici ! Mi-am ridicat privirea si l-am vazut pe baiatul de ieri din fata biroului directoarei .
"Ce cauti tu aici ? Parca baietii nu au voie in partea asta si nici invers ?" Intreb in timp ce ma ridic
"Regulile sunt facute sa fie incalcate " imi spune miscandu-si ochii peste corpul meu . La dracu am uitat ca sunt intr-un prosop !
"In fine " ii spuj ducandu-ma spre usa camerei mele
"Hei, nu ti-am prins numele!"
"Stai sa-l mai arunc odata ca poate il prinzi acum !" ii spun sarcastic abtinundu-ma cu greu sa nu rad la propria mea gluma .
"Te lasi greu , huh?! " Ma intreaba zambind pervers .
"Pff nici n-ai idee" ii spun trantindu-i usa in nas .
M-am imbracat cat de repede am putut si m-am grabit la primul curs . Urasc sa intarzii si toata atentia sa fie asupra mea . Mai ales ca asta nu mai e liceu , aici sunt extrem de multi studenti la un curs . Am coborat pe scarile colegiului cat de repede am putut si din fericire clasa era fix in fata scarilor deci n-am pierdut prea mult timp cautand-o .
M-am asezat in ultimul rand singurul loc fiind langa un blond . Am oftat si m-am trantit pe scaun
"Hei frumoaso" imi spune blondul de langa mine
"Da cum spui tu " i-o intorc repede . Vreau sa imi fac prieteni noi dar pur si simplu nu pot socializa ..
"Wohoo, ia-o incet " imi spune baiatul de langa mine ridicandu-si mainile in aer in semn de aparare
"Mda ma rog " o doamne Melissa inceteaza sa fi o nesimtita .
"Cum te cheama ?"
"Melissa , blondule "
"Eu sunt Niall " trebuie sa recunosc ca nu e un baiat urat , doar ca e prea enervant
Ora de istorie s-a terminat foarte greu , aproape am adormit pe banca . Ma intreb oare ce caut eu aici de fapt ? E clar ca lumea mea nu e asta ! Eu trebuia sa fiu in Vegas sa il ajut pe tata cu afacerile nu sa stau sa dorm la ora de istorie . Gandurile mele au fost intrerupte cand o blonda s-a pus in fata mea .
"Hei tu trebuie sa fi Melissa , eu sunt Amanda " imi intinde mana zambind . Ar trebuii sa ma ingrijoreze ca este atat de draguta cu mine ?
"Da , eu sunt Melissa " ii spun intinzandu-i si eu mana
"Te-am vazut vorbind cu Niall si ..." Incepe ea sa vorbeasca dar o intrerup repede
"Si e iubitul tau ?" O intreb amuzata
"Ce ?! Nu Doamne ! Tocmai dasta am venit sa-ti spun sa te feresti de el . Sub chipul ala inocent se afla altceva decat se vede . La fel si ceilalti prieteni din gasca lui . Doar ai grija " imi spune Amanda punandu-si mana pe umarul meu .
Daca ar stii biata fata cine sunt eu de fapt cred ca s-ar duce sa le zica lor sa aiba grija .
"Vrei sa vi cu noi la masa ? Stim ca e nasol sa fi fata noua !" Imi spune zambind fata din fața mea, trezindu-ma din gandurile mele
"Umm.. Sigur " ii spun zambind .
"Ei sunt Taylor , Josh, Chloe si Britney" imi arata spre fiecare persoana in parte
"Hei , eu sunt Melissa "ii salut eu pe toti , situatia fiind putin penibila pentru mine
"Buna " ma saluta toti aproape odata
Ne-am dus spre marea cantina a campusului care era plina cu studenti . Puteam sa vad grupurile de persoane care erau asezate la mese dupa categoria sociala . Majoretele cu fotbalistii , tocilarele cu informaticienii , rockerii si skaterii si ei la un loc . Dar ce mi-a captat atentia a fost masa din mijloc . Unde stateau 4 fete , de fapt taie faza cu fete . 4 tarfe imbracate cu cate niste fustite scurte, niste maieuri transparente, sutiene neon si platforme in picioare . Dar privirea lor sfidatoare era cea mai ciudata . Parca puteau sa patrunda prin tine daca se uitau la tine .
"Umm , Melissa nu te mai holba la ele " imi spune Britney lovindu-ma cu cotul .
"Ce ? de ce? " intreb confuza . Doar nu ii e cuiva frica de panaramele astea . Mie clar nu imi este
"Pur si simplu nu stii de ce sunt in stare" imi spune tragandu-ma spre bufet
Wohooo , Britney scumpa mea clar nu ma cunosti !
Cand ne-am asezat la o masa mai din spate pentru ca era aproape singura libera , in cantina se face de odata liniste toata lumea privind spre usi .
"umm, ce dracu se intampla?" Ii intreb pe cei cu care stau la masa
Niciunul nu imi raspunde , dar imi fac semn sa ma uit spre usa . Mi-am intors capul si am vazut 5 baieti care intra pe usa cantinei de parca sunt niste vedete . Cel din mijloc era unul cret cel mai sexy dintre ei pot spune , unul dintre ei era Niall, celalat era baiatu ala care presimt ca il cunosc de undeva , iar ceilalti doi erau si ei pe acolo dar nu prea m-am uitat la ei .
S-au dus spre panaramele de la masa din mijloc si fiecare au inceput sa sarute pasional cate una , in aara de cretul ala sexy care ii privea dezgustat .
"Hmm , sexy cretu ala " le spun fetelor ranjind pervers spre directia lui
"Melissa, nu ! " O aud pe Amanda . M-am intors spre ea sa vad ce vrea
"Huh?! "
"Ala e Styles , cunoscut ca si cel mai mare pericol . Nu te baga in cacatu asta , e periculos si pari o fata draguta . Nu ar trebuii sa te lasi distrusa sau manipulata de unul ca el " imi spune aceasta fara sa respire aproape
Pericol spui, huh ? Atunci pericol sa fie ! Imi spun in minte ranjind diabolic .
CITEȘTI
Who are you ? (Harry Styles Fanfic)
FanficMelissa , fiica celui mai mare traficant de droguri din Las Vegas , hotaraste ca este momentul sa se dezlipeasca de afacerile familiei si sa traiasca o viata linistita in Los Angeles. Din nefericire, tentatia este mare, obisnuinta este apasatoare! B...