Na film jsem se nemohl soustředit, za to Yoongi ten film hltal. Celou dobu upřeně sledoval obrazovku. Narozdíl ode mě Já celou dobu koukal do blba nebo na něj. Zadržoval jsem slzy, chtěl jsem být sám, pak mi došlo, že tu vlastně i spí..no Chime to je úžasný..
_______
,,Chime? Vníměj mě ty pabo" řekl a luskl mi prsty před obličejem a začal se smát, protože jsem nadskočil jak jsem se ho lekl. ,,P- promiň .." špitl jsem. Prohrábl si mi vlasy a zase sis sedl. ,,Co budeme dělat teď Chime?" Řekl a podíval se na mě. ,,Já nevím.. co bys rád dělal?" Řekl jsem a věnoval mu jeden z mých smutných úsměvu.
,,Hm... Chime? Děje se něco?" Zapomněl jsem, že mě zná až moc dobře.
Nestihl jsem odpovědět protože mě povalil pod sebe a začal mě lechtat.
Protože jsem strašně lechtivý člověk, začal jsem se smát na celý můj dům. ,,Y-yoongie! p-ro-sím ne-ch toh-o!" Smál jsem se a snažil se ho ze sebe setřast. ,,Ahhh Jiminie.. chtěl si říct Yoongi hyung ne? Řekni to ještě jednou" začal se smát semnou.
,,T-y pabo, hyung p-ro-sím nech toho" na to se rozesmál ještě víc ,,Promiň Jiminie ale já tě vážně neslyším.." smál se a lechtal mě dál. ,,Ty pabo! Dost" smál se ale nakonec toho nechal.
Ublíženě jsem ho praštil, na to se rozesmál ještě víc. ,,Rád zas vidím ten tvůj roztomilý smích" řekl a štípl mě do tváře. ,,AU! Hyung!" Na to se začal smát. ,,A prý že nejsem vtipný." prohodil jsem a začali jsme se smát. ,,Tohle se ti povedlo Chime! Půjdeme na jídlo, nebo budeme vařit?" Na to jsem začal smát. ,,Yoongie hádej, pojď jdeme. Mám už hlad" Řekl jsem a zvedl se a tentokrát jsem mu prohrábl vlasy já. ,,Ani si mě nenechal hádat Chime.. si zlý na svého hyunga!" udělal ublížený výraz ale pak mi na to věnoval jeden z jeho zářivých úsměvu. Musel jsem se uculit byl vážně roztomilej. Vzali jsme si základní věci a šli jsem směr bistro._____________
,,Je krásně Chime, vid?" Řekl a přehodil mi ruku přes rameno. ,,Kdyby nebyla zima a nebyl všude sníh, tak jo..." na to se pousmál. ,,Zima je kouzelná, jako ty Chime. Ale víš co bych nechtěl? Do toho sněhu spadnout!" Jen co to dořekl, tak mě hodil do sněhu a začal se smát ale to jsem nevnímal, protože moje srdce vynechalo několik úderů hned při první větě. ,,Min Yoongi zničil sis život!" Zakřičel jsem a hodil jsem po něm velkou sněhovou kouli. V tu chvíli se vyměnili naše pozice já se smál a on zuřil. Vydal jsem se na úprk, schovat se za první strom. ,,Jimin shi.. vypoutal si válku.. kdepak si srdíčko moje?" Uchechtl se.
Využil jsem situace a obkličil ho a skočil jsme mu přímo na záda a tím ho stáhl na zem. ,,Vyhrávám" řekl jsem.Eli~~
ČTEŠ
Just (Boy)friend {yoonmin}
Fanfiction,,J-já... mi-miluju tě. " ,,Jimine, už by jsi fakt měl na svých vtipech pracovat. Nejsou vůbec vtipný." spolupráce s @ParkEli95