"UY," tawag sa ako ni Silistin. "Basin baja ug matunaw na, ha?"
Nakurat kog balig usa ka guhit at the same time naglibog ko sa ijang giingon. Unsa ija gipasabot nga matunaw? Ahu unta pangotan on si Silistin kung wa lamang misulti si Bombeya kung diin gikan, wa ko kahibaw.
"Murag arang pagkaigo-a naman gajud nimo nija day? Kung ako nimo day, isulti na na nahu nija ba!"
Kung unsa kagubot ahong utok sa gisulti ni Silistin, misamot noon ug kagubot sa dugang nga gisulti naho ni Bombeya. Di kaha nangabuang na sila? Kalit kalit man lamang silag pangistorya. Storyang bisan gamay wa koy nasabtan.
"Ha? Nangabuang namo?"
"Di kami," dajong tubag ni Bombeya. "Ikaw!"
Ha? Nganong nabalhin nahu ang apilyidong Buang? I mean, nganong ako? Di ba dapat sila kay kalit kalit lamag istorya nga way laing nakasabot kundi sila rang duha?
"Wait sa ha," tubag nahu nila. "Kinaunhan, naghilom hilom ra ko diri. Ikaduha, wa koy salabotan sa injo giistoryahan. Ikatulo, wa ko kahibaw kung kinsa o unsa injo gipasabot nga matunaw. Ikaupat ug katapusan--"
"Kini ang akong suliran?" putod ni Silistin sa ahong gisulti. "Handumanan Sa Usa Ka Awit o What's the style, patutok-tutok style?"
Napahapak na lamang kos ahung agtang. Jusko confirmed! Nanga-ango na gajud sila!
"Ikaupat ha? Wa ko kahibaw kung unsay injo gipangaon nganong ing ana injo sinultihan."
"Wow, ganern!"
"Unsay wow ganern? Pataka man laman kag panurok diha nga pak ganern man gud!"
"Nay wag ka! Mao nanay bag o karon!"
"Da, whateber! Adto ramo kaw! Nangaboang naman mo. Adtu mong Frauline ug Quando kaw arong magtibo tibo mo."
"Dear, wag kang pavirgen!"
"Infairness, virgen pako! Kaw na kay di ko kasabot ninjo."
"Kay aron makatutok napod ka nija? Day malala na yan."
"Kung kinsa o unsa mana, wa koy kalibutan ana."
"Cha, pa as if pa nga wa kahibaw, pero kung makatutok murag wanay ugma ba. Aroy gugma!"
"Kinsa man pod ahong tutukan? Maju ba ug naay Korean"
"Imo imo na laman na pero kung makatutok kang Paril ganiha, kuwang nalang ipardibli na nimo sija sa imo panty ba!"
Wa ko kasagang sa kadtong gisulti ni Bombeya. Mura kog nakaihi sa pagsulti nija sa pangan ni Farrel. Pashneya! Kinahanglan pa gajud nija ipamukha sa ako nga nagkagusto nako nija?
"Ngil ad sie kag diction day. Kadakong deduction!" tubag nahu nija para mawala na mi sa topic about ni Farrel. My ghad! Mura kog makalibang sa kilig! Am I? or was I? Unsa man? 😂
"Hilom na diha day kay ensured nag imong future day. Maajo pay motabang kag himo og decoration diri para sa atong aircon room. Oh mga classmate," tawag ni Bombeya sa tanan. "Diri namo. Magtinabangay ta aron mahuman tag dali. Di magsalig ha kay di raba mga cute sa personal basin naay gisaligan?"
Sa pagsulti niadto ni Bombeya, ang tanan nahong classmate murag mga anak nija. Nag isig pangguhimok nga murag wati aron modool sa grasya nga gihaja sa atubangan.
Mo action na unta kog punit sa usa ka metallic paper kay aron purmahog buwak buwak nang adunay usa ka kamot nga, unintentionally, nakagunit sa akong kamot.
Nahikurat kos kuryente nga miuros uros ug dagan sa akong tibook kalawasan. Unsay pasabot niadto? Di sa assuming ko, pero murag nakafeel kos intensity X nga level sa 'panandaliang' linog sa ahong dughan.
Akong gilingi ang tag ija sa kamot. Dako nahung kaowaw nang makit an nahu nga nakatutok diay siya sa ako. Omo! Omo!
Feel nahu mura nakog kamatis sa sobrang kapuwa. Pashneya! Confirmed! Ara najud nahu pagka-igoa sa ija.
Sheyyt!
BINABASA MO ANG
Aho Ka Na Lang
Teen FictionThis story is made for entertainment purposes only. *unedited