CHAPTER THREE
PAG-ABOT naho sa clinic, nakita nahu nga busy si Mam sa ija gihimo. Unsaon nahu pag-approach si Ma'am nga di naho siya madisturbo? Hmm. Think Bridgette, think!
Aha! Sundugon naho ag paagi ni Chickie. Ganahan ko sa ija style sa pagkuha sa atensiyon sa busy nga maestra. Ganahan ko sa ija style nga pina-virgen pero friendly ang dating sa pag-approach. Yes. Ing ato ra. Maaju untag makasundog ko. Wesh me luck!
"Excuse me Ma'am, good morning,," tingog naho. Kaingon kog need pa naho maghuwat ug pasko kay lage busy si Ma'am, so expecting nga di jud ko nija mapansin dajun. Pero thanks God talaga kay agad agad man ang paghangad ni Ma'am gikan sa pagkaduko.
"Aw, sod sa day."
Nagduha duha ko sa pagsod. Kikulbaan naman hinoon ko aning styla. Mura sie ko anig sad an nga wa kahibaw kung unsa. Pero why kulba kulba ko teng? Wa man koy gibuhat nga lain? Ay. Basig sugoon rako ni Ma'am. Oh. Assuming ra siguro ko kaaju.
"Ngaman mam?"
"Lingkod sa day. Mura man ka dihag manukmatay."
Pagkadungog naho ato nga lines, murag nakuha kuhaan ang ahong kakulba. Pero kadali ra pod. Kay pag tan aw naho sa nawng ni Ma'am, ka seryoso na man siya kaaju. Hala! Bitajun na ba ko ani? Oh no! Tagae sakog usa ka oras aron magpasalamat sa tanan. Magba-bye ug tanan tanan.
Unsa may bisaya sa 'ipinilig'? Ah basta, napalingo lingo na lang ko sa ahong hunahuna. Arang ka negative sie kog thing king! Ka-OA ra gajud ko. Ka advance rako kaaju. Bitay agad? Wa man gani gibitay tong nag-commit ug pesticide (Bugs Bunny: Pesticide o Homicide?😂 Kulbaa!) or nag-morder nga mas bug-at pag kasal anan sa ako. Kanang mang-rape! They should... They should be not.. Ah basta! Di ko mag-alig alig ug speaked english kay mabash unja ko.
Midajun ko sa sod sa clinic unja milingkod sa lingkuranan nga atbang ni Mam. Muraha bako anig magpacheck-up!
"Gipatawag ka naho day kay aho ka pakantahon inig ka culmination sa nutrition month. Ako may emcee anang time-ma."
Ahem. Ahem. Unsa to? Pakantahon kuno ko? Ahhhh! (BUNNY: Ija reaksiyon ani, mura sijag hysterical. Kumbaga, nakuratan 😝😂)
Kanta raman diay na Mam, di man kaha magchaka chaka murag nawng roska, aww yakang yaka ra na. Ahem. Wa pa man diay ko kaingon ninjo no nga singer diay ko. Hi! Ako diay si Bridgette. Usa ko ka singer. Unja mokanta ko, of course! kay singer man lage. Di na hambog ha? Tinood na. Gusto niyo sample? Watsa.
Ahem. Ahem. (Clearing throat)
🎶For a chance of loving you
I'll take it all awayyy...🎶(Bunny: Sharp! Sharp! 😂😂)
*cough* Aroy deduction! Wa man to matuhog tog angay tuhogon nga nota. Sideweys ang igo teng, wa mishopok!
"Unsa pod nga kanta Mam?"
"Bisan unsa ra day."
"Ahw sige Mam. Kanus a mana Mam?"
"Karong Friday na day."
Friday?? Miyerkules na ron. Ebeg sabihin, sunod adlaw na? Omo! Ottoke? Retoke? (Oh diba? Koreana ko teng!) Unsa may ahong kantahon?
Samtang naghuna huna ko, naay particular person nga misod sa ahong utok. Ayy! CHICKIE! Yezz! Magpatabang kong Chickie! Daghan tog alam nga kanta kay mura tog nawng ug nota.
(Bunny: 😠😠😡😡)
Ha-ha. Pease! Music lover to sure kong matabangan ko ato. Updated kaha to sa mga latest nga kanta labi na kay arang ka adik to ni Angeline Quinto. Wa pod uroy mabungol tong bayota to nga sige mag birit si Angeline. Aw, nindot man pog tingog lagi. Mao siguro nga taas pog tingog tong bayota.
BINABASA MO ANG
Aho Ka Na Lang
Fiksi RemajaThis story is made for entertainment purposes only. *unedited