Chapter Two

26 1 0
                                    

CHAPTER TWO

LATE kong miabot sa skuylahan karon. Tungod kay mitabang pa man gud ko sa carenderia ni Nanay Piring. Katugon pa gani ko kay saju kaaju mi nimata. Mga alas kuwatro pa man siguro to tungod kay naa man kunoy bisita ang munisipyo unja magpa-cater man daw sila kay Nanay. Unja kini laging confidently beautiful with a heart lage ta, ja para makatabang pod sa pagpahumot sa pangan sa carenderia ni nanay, syempre motabang gajud ta aron sa improving niini. Unja tungod pod kay malooy ko ni nanay, mao nang bisan katugon pa, go lang. Murahag globe no? Go lang ng go.

Pagsud nahu sa gate, gipangotana ko ni Guard Yodi kung nganong late daw ko. Syempre, honest is the best police, mitug an ko sa tinood. Lisod pod lage ug moingon kog 'dugay lagi ko kamata kay nagdate mi Antalapha gabie.' O di ba kaha, 'nagwakwak ko gabie lage', na ma-esh-yuhan ta anig balig tree-port! Wa na man hinoon siyay follow-up question. Aba! Dapat lang! Wa mi sa TV no kung asa daghan pang follow-up question ang ipangotana sa interviewer ngadto sa interviewee. Di pa ko artista. On the right track baby, I was born this way pa. 😂

Di naman hinoon nahu kinahanglan pang modagan ug pina-cheetah aron makaabot sa room. Pwedi ra gani kog maglangan-langan ug lakaw kay tungod ang among room pila ra ka lakang gikan sa gate, maabot na. Adjacent room kini sa canteen. Kumbaga, katunga sa canteen, amo nang room. Oh sosyal no? Di na kinahanglan mo lakaw pag laju aron molafang. Pila ra ka lakang, makalafang na.

Sa tanang rooms sa school, ang among room, so far maoy ahung maingon nga pinakalamig accomodation among sa tanang room nga sod sa school perimeter. Ngano?

First point, dool sa gawas. Dool sa gate. Second, dool sa fang, lafang. Third, tag as ang lingkuranan. Fourth, lamig lamesa kay pwedi higdaan and last, naay aircon. Literal nga air conditioned kay open sesame. Fresh ang paligid. Dire-diretso lang ang pagsod sa hangin kay way bongbong. In short, atop ug haligi lang. 😂 Diba totyal? Ing ana ka dato among skuylahan. Though public school ra sija, pero ang accomodation uy, LRJ ra. We have aircon all around.

Pag-abot naho sa aircon room, (Ka sosyal sie mi paminawon!) wa ko kasabot sa set-up nga ahong nakita. Kagubot sa tanang gubot nga ahong nakita so far karong tuiga. Adunay nag-istorya diri, adunay didto. Anaa usab nag cellphone-cellphone, nag selfie-selfie. Nagkataw-anay nga arang kusuga. Ang mga gamit pang-skuyla nagkabuagja sa lamesa ug sa lingkuranan. Mga papel ug notebook. Basta! Arang gubota ug arang sabaa. Guysness, nanga unsa mo?

Ahong gikuhit si Jima, ang classmate naho nga arang ka sossy. Busy permi ang cellphone tungod kay di makabsan ug uyab. Sija may dool sa imaginary pultahan sa among room mao nang sija ahong pangotan on.

"Unsay naa?"

Milingi sa ako si Jima. "Ha?"

Aroy! Bungol bungol. Deduction! 😂

"Unsay naa ba nganong arang sabaa?"

Naanad nako nga gubot ang set up ug naay tagsa tagsang business ang ahung mga classmates kada adlaw, ug gidawat na namo nga ing ani mi permi hangtod sa mahuman mi. Pero karon ra ko nakakita nga ing ani kagubot sila. Nakakapanibago! 😒

"Aw, wa man. Ing ana na baja na sila. Wa pa diay ka maanad nila?"

Ang kalaming!!! Nangotana ko ag gitubag naho pangotana pod? Pashneya!

Kung di lang ni naho kaila si Jima nabungian na ni naho ba. Oo, hitsuraan siya tungod kay black beauty. Di ingong taas. Mga 5'5 rag height nija. Ganahan ko nija, actually, sa tanan tungod kay close na nahu silang tanan, pero karon murag gusto nahu butangan ug bomba ning baba ni Jima. May pagkapilosopo kung motubag usahay nis Jima, eh. Hay!

Aho untang kuhiton si Marmadeth nga tapad ni Jima. Pero busy man kini sa pakigchika-chika sa mga ka table nila nga sila Banak, Anjanette, Tonet, Pirang, Marjorie ug Soledad. Na di nalang naho sagaron sila uy.

Aho Ka Na LangTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon