CHAPTER FOUR
FRAULINE
NAA na! Naa na!
Excited na ko sie sa pagkanta ni Bridgette. Ang rason? Aho napod sija sugsogon. Ambot kung nganong sa tanang pwedi nahung ipares nija, si Farrel raman gajud ang mobagay nija.
Gisuwajan (atay! Muraha bag nagbooking! Ha-ha) na nahu sijang ipares ni Juanito, pero wa epek. Bisan si Olong, di gihapon. Apil si Oscar, na kinauliting taw ug wattpad sa ngatanan, pero wa gihapon. Naa silay biology pero way chemistry. Siguro di sila bagay ni Oscar kay si Oscar nakatadhana, ha-ha-ha, naman para kay Lorette. And speaking of Lorette, (oh sosyal ko no? Kahibaw ko ug english gamay, mao nang confident ko nga di ko wrong grammed, aw wrong grammar) nagpaibid ibid napod sijang Oscar. Aroy aroy aroy! Naa naman pod diay namumuong romance in disguise ag among klase. Daghan nang loveteam. Naay #OsLette, naa poy #DogTet, pero wa gajuy makalupos sa ahong loveteam nga #FarGette! Woo! FarGette for the win!
"Bombeya, Silis!" tawag naho sa ahung mga ka-vibes pag abot sa FarGette loveteam. "Dali namo kay mokanta nas Bridgette!" Wa man ag ahong fartner nga si Quando kay naa man daw siyay event (hambogero 😂😂😂) mao nang silay ahung bun ogon. Ha-ha-ha. Andam andama nalang nang injo mga kabuktunan kay sa di madugay mapuno nag pajok sa pinang-itay.
Naa na!
Misugod na sijag kanta!
🎶Di kita, malimutan
Sa mga gabing nagdaan🎶Ayyy! (Gikilig nako ana ha? Kilig ang tono ana, huwag kayong ano. Ipapatokhang ko kamong Red Dragon sige mo!)
"Aroy! Maghart hart gajud nang mata anang Antoy."
Antoy? Kalit kong milingi ni Silistin sa ija giingon.
"Jara! Di sila bagay. Si Farrel ang para nija, di si Antoy. Huwag kang ano diyan,"
"Ano?"
"Basta, kung ayaw mong bungian kita!"
Si Antoy ang laki nga naibog ni Bridgette. Gikan sa pikas seksiyon, so eveg sabihin, schoolmates ra mi. Itomon, hambogero ug taason mao na si Antoy. Peelingon di raba gajud sa ingon nga hitsuraan. Ajo pa gani ag itoy kay cute pa. Na basta, di ko ganahan nga ipares sila ni Bridgette. Di sila bagay. Mura silag tubig at langis, di pweding pingkiton. (Ha-ha-ha. Favorite nga drama ni Farrel 😍)
🎶Ikaw ang pangarap
Nais kong makamtam
Sa buhay ko'y ikaw ang kahulugan🎶Hain kaha ron si Farrel? Kung naa pa laman sija ngari sa among pwesto ron, gitripan nato namo ba. Ug usa pa, amo jud sija papwestuhon sa amo pwesto kay arang kabantang ni Bridgette kaaju. Aron makita jud nija ang kaanyag ni Bridgette. Mo donate gajud kog lima ka letchon baboy kung silay magdajun. Ayyy!!!
"Na, tan awa sa!" tingog ni Bombeya. Ija gitudlo ag ija gipasabot. Nagsige ug ngisi si Antoy samtang nagtan aw sa pagkanta ni Bridgette.
Hmm. Naningkit ahung mata pagkakita diato. Murag naay something sa ahong self (Huwag kayong ano, pasidekick mo?) nga warningan sijag di na pwedi si Bridgette. Kalami ingnon nga tag ijahan na ni. Na di na sija pwedi.
"Mogara na gajud nag panguyab si Antoy ni Bridge--," wa na nahuman ug sulti si Bombeya sa ija angay isulti. Da! Tingog pa ron, bungian na lagi ka nahu. Ha-ha-ha. Kaaligre tan awon si Bombeya. Murag kamatis sa kapuwa.
"Aray ha! Aray!" baws nijag hapak sa aho samtang naghawid sa ijang aping nga ahong gihapak. "Ajaw ana line kay sakit."
Ha-ha-ha. Ajaw lagi ninjo ipaglaban ng loveteam nga #AnGette, dapat itaas ang bandera ng #FarGette kung di ninjo gusto makatilaw ug sidekick!😂
BINABASA MO ANG
Aho Ka Na Lang
Teen FictionThis story is made for entertainment purposes only. *unedited