CHAPTER FIVE (SPECIAL)
Sa dihang misugod na kog kanta, ang ahong kakulba nga feeling na wa na. Mura kog narelax kadtong pagsod naho nga natuhog nahu ug sakto ang unang nota. Ha ha ha.
Narelax ug giganahan na ko mikanta tungod sa cheers ug pakpak nga madunggan gikan sa mga manan away ilabina kay gikan sa ahung mga buang nga classmates ag kinakusgang cheer. Pwedi ganig di na nalaman mo cheer ang ubang nanan-aw kay macover na nila. Ha ha ha. Tinkful ko kay tungod ato, I'm starting to enjoying my sing.
Mura kog nakaangkon ug stage ato balig tunga. Gisunod raman pod nahu ang habilin, (char! Makahabilin ang writer muraha bag pasahan na ug divine grace gikan sa lola. Ogobs ha ang id ka tobash. Ha ha ha. P.S: Apil ag writer ogobs kay wa kasabot sa meaning sa tobash! Eww!😂) nga giingon ni Chickie nga dapat lang daw sa usa ka performing ang angkonon ang stage nga murag wa nay ugma. Nga murag ikaw nagpahimo unja eventually magpaguba. As a performing, you should not shy-shy. You should chin up-chin up. You have will no dadabels if you hide-hide. Mao nang, confedins and thickness of face is a must! (I'm good talaga in English speaked! Oh my gosh!😂)
(BUNNY: Ba diha ka! Sabaan raka kaaju ha, ipatokhang naka nahu sa robot nga si Aji 3 ron!😂😂)
Da! Interupted! 😒😒 Pasikat sie nang writer, di raba gajud cute bisag sa picture! Ha ha ha.
Hapit na mahuman ang kanta. Bridge na pero way kantahonon, puro ra mga second voice, tawag ana interlude (char! What a word! Interlude!😊 nganong kahiliro lage ko?😂), so after sa interlude balik na ang chorus then mao na ang pinaka exciting na part! This is it! Ibibirit ko na!
🎶Pag-ibig mo ang hanap ng pusong ligaw🎶
Mipijong ko. Ipapaubaya ko na ang lahat sa utot!
🎶Mula noon, bukas at kailanman🎶
Napabuka ko sa ahung mata ug kalit kay gikan sa crowd nadunggan naho ang kusog nga cheers! To be exact, singgit. Kung wako masajup sa ahung tag an kung asa gikan, sure kong gikan sa ahung mga classmates nga mga buang.
Way duda nga sila gajud ag nag una kay gikan diri sa ahung gikatindugan, nakita nahu kung unsa kaluhag si Chickie. Kung si Chickie, apil si Silistin ug Bombeya plus Matet and Barbara
luhag, on the other hand, char! si Frauline murag gikapus-an. Murag giputdag ikog sa sobrang kaluhag.Nawa ahong atensiyon nila kay tungod nahuman nako ug kanta, so, kinahanglan na nahong mo exit.
Mi-bow ko sa atubangan samtang nagpalakpakan ang tanan. Midool nako ni Ma'am Mona aron ihatag nija ang mic.
"Good job day!"
Sulti ni Ma'am Mona sa aho paghatag nahu sa mic. "Salamat Ma'am." Mi-smile nahu si Ma'am pagkahuman. Pagkadawat na nija, mi exit nako. Unsa pamay ahung dugajan sa tunga? Alangan namag mag standing ovation ko adto. Mura nakog taw-taw sa basak ato. Ha ha ha
"That was a powerful and heart-warming rendition. Thank you so much Ms. Bridgette Pak-an for waking up our cells."
Samtang naglakaw ko paingon sa aircon room, dako ahong ngisi. Wa ko kahibaw kung ngano. Mura kog buang nga nagsige ug ngisi nga way hinungdan.
Paglabay nahu sa court, daghang estudyante ang mi greet nahu nga nice daw kog tingog, nice daw ahung performance, etc pero wa nila ahong atensiyon kundi naa sa something sa ahong kasing kasing nga di nahu maexplain kung nganong malipayon ko. Pero wa man pod sa ahu silang gi isnob ha. I post palaman kos FB na ma-famous nako ani. Ha ha ha.
Sa dihang pa-approach nako sa gamay nga agianan nga nagsumpay sa main pathway ug sa court, nakita nahu nga naay something sa nawng sa ahong mga klasmets. Hmmm. Unsa napod kahay nanggiduwa sa utok aning mga buanga? Nakita naho nga sa pathway naka-atensiyon ilang mga kalimotaw nga murag owl, murag naay artistang moabotay. Char! Kung naa man gani, pa-picture jud ko.
BINABASA MO ANG
Aho Ka Na Lang
Ficção AdolescenteThis story is made for entertainment purposes only. *unedited