Chapter Five

12 0 0
                                    

CHAPTER FIVE

FRAULINE

🎶IKAW pa rin ang hanap ng pusong ligaw
Ikaw ang patutunguhan at pupuntuhan🎶

Atay! Gikilig na gajud ko! Unsa may ahong buhaton be aron makaingon na gajud na silang duha sa ilang gipangbati?

Asa raman pod nis Farrel aron makakuha pod kog idea ug unsaon naho?

Kalisod ba pod ni ihuna huna ug ako rang usa. Toa si Quando apil sa contest, so wa koy kaabag maghuna huna. Kabagtik raba gajud tog mga idea, bisan unsay mahuna hunaan kay naay equivalent nga rason o ikasagang.

Di man pod naho mapangajoan ug suggestion si Bombeya kay moboto man sija sa team FarGette ug sa team AnGette. Di sija solid. Kaduha duhaan sija. Kung sa uyab pa, two-timer sija! Kung mangajo pod ko ni Silistin, na samot! Boto man diay sija sa team AnGette nga wa ko kahibaw kung unsay nakita nija nganong ganahan sija sa AnGette nga ngil aron man si Antoy. I'm so naguguluhan!

Hoo! Na-stress ko ato kadali, ha. Iginhawa sa ni naho magamay be. Aw dako dako laman gamay. Inhale. Exhale. Inhale. Exhale. Aw. Sige. Sagdi sa laman. Di sa laman naho dali dalion ag pagpa-angkon sa ilang mga gibati. Naa pa bitaw time.

(Utok-Brain: Hoy day, kanang imo giingon nga naa pay time, di na na kaaju taas. Siyam ka buwan nalaman ag nahibilin unja inig ka human ana unsay sunod? Wa na. Mag ising panglayas namo. Di na mo magkita kita sunod sod sa skuyla. Unja kanang injo pagpanugsog nilang duha kadugay na kaaju na ba. Two years na ag nakalabay pero hangtod karon unsay nahitabo? Nganga gihapon ka. Kung ako nimo, aho na na dali dalion samtang naa pa mo magkauban aron makawitness pod mo sa product sa injong kahagu sa pagpanugsog nilang duha.)

Napalingo ko. Kinsa ang nagsulti ato?
Ahong gilingi sila Bombeya ug Silistin, basin naay usa nila ang nagsulti ato. Pero mura mag wa kay busy man sila. Besides, mura mag di tingog sa taw kay mura man ug gikan sa sod sa ahong lawas. Wird kaayu!

Motog an ko nga buang ko nga pagkataw, pero di man daot ahong panghuna huna. Kumbaga, maskara ra naho ang clown figure pero behind that mask (Im so proud of me! I know English speaker😂) naa pay lain nga pagkataw. Kung i summarize, naay mga times nga seryoso ko pero most of the times buang ko. Ha-ha-ha.

Okay seryoso na ni. Curious gajud ko kung kinsa ang naghatag nahug advise? Pero enfirnes, arang saktoha gajud ija advise. Mao na siguro ang time nga i prove ang kasabihan na 'do not wait for tomorrow to come, what you' what you? What you? Atay! Nakalimot ko. Kasamok ba pod ning English-englishon paman ug bisay on nalaman diay? Pa uppercut man siguro ag naghimo ana (apil ning nagsuwat ani!😂) (Bunny: Ajaw teng, malooy ka 😥😂)

Sa aho na giingon, mao na siguro ag time na i prove ag kasabihan nga, di na nato huwaton ag ugma nga moabot kung pwedi namang himoon ang mga butang karon. Pero kinsa lagi ang nagsulti? Kung kinsay makatubag tagaag premyo, ug sa di, uppercut injo.

(Utok-Brain: Samoka! Kanang imo gijawit diha ug naghuna huna kag paagi, human na unta ka.)

Ahh. Nakahibaw nako. Ahong utok diay ahong kaistorya. Pero kanus a man nahitabo nga ikaw ug ag imong utok mag istorya?

(Utok-Brain: Ang ang kay ako may maghatag idea! Mao nang mag istorya gajud ta!😂)

Ha-ha-ha. Yeah! Kahibaw ko. Ug karon nakarealize nako nga di na naho padugajon pa ang pagpaamin nilang duha. Ug pwedi nga minjoon na dajun silang duha, buhaton jud naho ba!

🎶Ikaw at ako, sinulat sa mga bituin
At ang langit sa gabing sumasalamin🎶

Yeah! Gitadhana gajud mong duha FarGette. Bagay kaaju mo. Kung kamo duha bagay, ang AnGette hayop, animal kaayo. Hahaha. Joke ra! Bitaw, mosurok lang jud ahong dugo makadunggog sa hastag AnGette.

Aho Ka Na LangTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon