4 mei 2018;'De Ghost Rockers hebben weten te ontsnappen uit de handen van Verlinden, iedereen behalve Mila. Ook is Verlinden nergens te vinden, de politie vermoed dus dat Mila is ontvoerd en we doen ons uiterste best om haar te vinden.'
De tv staat zondag ochtend altijd op de achtergrond bij Jonas in huis aan. Zeker nu, zijn moeder wil alles weten over wat er is gebeurd, maar Jonas lost weinig. Hij zit vast als een vlieg in een gigantisch spinnenweb. Mila is erg belangrijk voor hem en hij vertrekt dus meteen naar zijn vrienden elke ochtend om te overleggen over hoe ze Mila terugkrijgen.
Jonas heeft in overleg met Fenna besloten om thuis te blijven. Hij is te erg gefocust op Mila , wat logisch is vond Fenna.
Fenna is wel naar Amerika voor 9 maanden , want ze vind er een goede school die haar ook aanneemt , hierna zal ze terugkomen. Fenna is verliefd op Jonas maar ze is erg bang en bijna 100% zeker dat Jonas nogsteeds Mila erg leuk vindt en besluit zich daarom te richten op haar studie.
De politie heeft door dat de andere Ghost Rockers ; Jonas , Charlie , Alex en Jimmy zelf actie willen ondernemen en proberen ze dus op afstand te houden. Wel zijn ze een video toegestuurd van Mila in een stoel , vastgebonden. Dit is uitgelekt naar de Ghost Rockers en sinds dien laten ze het dus echt niet meer met rust tot grote ergernis bij de politie.
Maar dat komt later terug.
De vader van Mila is in een soort depressieve bui. De Ghost Rockers zorgen voor eten en wisselen af met het brengen en betalen.
Verder heeft Mila geen familie, evenals de vader. De vader van mila, Manuel vind het dus ook erg fijn dat hij contact heeft met hen.
Mila is door Verlinden ontvoerd en zit momenteel nog vastgebonden voor het experiment 001A ; kan de mens 2 dagen zonder water, eten en beweging?
Ze is nu 1 dag onderweg en slaapt de meeste tijd om zoveel mogelijk energie te sparen.
Ze is er slecht aan toe..
Wat te doen?
Ook zou ik het heel leuk vinden als je je mening achterlaat ( over het idee )
en stemt zodat ik zie dat je leuk vind. ( als je het leuk vind dus )
Alvast bedankt! ♡
JE LEEST
Experiment MILA 001
FanfictionStel je voor dat seizoen 4 van de Ghost Rockers anders was afgelopen, Eentje waarin iedereen ontsnapt uit het lab van Verlinde , maar Mila niet. Verlinde is ontsnapt aan de politie en gaat rustig verder met Mila als proef persoon voor zijn steeds...