9:00
Mila schrok wakker, ze had amper 3 uur geslapen!
Maar ze wist wat ze moest doen. Ontsnappen.Maar hoe?
Even eerst de locatie bekijken,2 ramen,
1 klein boven in de breedte en 1 daaronder met dezelfde breedte maar langere lengte eronder, wat dom van Verlinden tsss hahaha,
Wacht even kijken of er beveiliging is. Mila maakte zich los met het speltje dat ze nog had en stond op en deed alsof ze gewoon rondliep uit het niets, natuurlijk keek ze goed rond , maar Verlinden had de camera's op haar! Mila zag 3 beveiligingssystemen! Pff .. ja deze kamer gaat hem niet worden. Snel naar de deur dus..Hier zat geen beveiliging ! Alleen een slot, maar dat was niet moeilijk voor Mila. Ze pakte haar speld en maakte het slot open, nu snel rennen! Het gebouw is erg groot en ze kent de weg niet, ze rende en trilde als een gek! Adrenaline? Angst? Nee het eerste, Mila was niet bang! Niet sinds een paar jaar. Althans dat maakte ze zichzelf altijd wijs.
Politiebureau 9:36
De politie is druk opzoek naar sporen voor bewijs als ze Mila terug vinden. Anders komen ze alsnog de bak in, maar ze verdienen een langere straf wegens het ontvoeren van Mila! Daar waren ze het over eens, vanmiddag. 14:00 locatie van Verlinden, dat was afgesproken! Wagens waren al klaar, nu nog even door!
Park spoor noord
10:03Jonas en Charlie wilden niet langer wachten.. dus ze besloten Alex en jimmy te appen
'Hey! Wij gaan langs bij de politie'Jimmy en Alex vonden dit oke, ze snapte het wel.. als je verliefd bent of zo goede bevervrienden bent met iemand ( Mila nu dus ) is het logisch dat je meteen alle info wil weten, Alex en Jimmy wilde al veel weten! Laat staan hen!
Alex en Jimmy besloten dus om in de kelder te zoeken naar aanwijzingen en gingen dus de laatste teksten door. Je weet maar nooit?
De leraren op het DAM werden bezorgd.. Dit is DE school voor Mila, dat zei ze altijd... Waarom zou ze dan zo lang wegblijven zonder iets te zeggen? Ook hun besloten om naar de politie te gaan. Je moet iets voor een leerling, toch?
9:45 bedrijf
Mila kwam bij een dichte deur.. nee , nee , nee! Dit kan toch niet waar zijn! Nee! Het slot gaat niet open, hoe hard ze het ook probeert! Mila liet een traan, hoe moet ze ooit haar vrienden zien? Ze dacht aan Jimmy ; altijd zo voorzichtig dat het gewoon leuk werd. Alex ; het vrolijke ei, altijd . Er verscheen een kleine lach op Mila gezicht, tussen alle tranen door.. Charlie; haar beste vriendin sinds tijden! Ze was er altijd en kon zo in haar kijken.. eerst was dat wel spannend, maar Charlie is zo lief! Pff en dan Jonas... Ze mag dan wel geen verkering meer hebben, ze wist dat hij het was.. Jonas..
Maar via hier gaat dat niet, en dat wist ze ..
Ze hoorde voetstappen.. ze wist dat HIJ het was, maar Mila was zo verslechterd .. ze deed er niks meer aan, ze bleef wachten.
Tot hij haar kwam halen.
Tot hij haar weer terug duwde in de stoel.
Tot hij weer alle hoop zou weghalen.
Hey!
Wat vonden jullie? (:
En wat hopen jullie dat er gaat gebeuren? HihiLaat een stem achter als je het goed vond! En als je net nieuw bent; hey! Leuk dat je mijn boek leest! Als je meer wil lezen kan je hem ook toevoegen in je lijst (:
Ya make me happy! ♡
JE LEEST
Experiment MILA 001
FanfictionStel je voor dat seizoen 4 van de Ghost Rockers anders was afgelopen, Eentje waarin iedereen ontsnapt uit het lab van Verlinde , maar Mila niet. Verlinde is ontsnapt aan de politie en gaat rustig verder met Mila als proef persoon voor zijn steeds...