5 mei 2018
05:45
Daar zat Mila dan,
Alleen en al 1,5 dag vastgebonden aan een stoel zonder water , eten en beweging. Ze heeft overal een ontzettende kramp en het is echt niet meer verdraagbaar geworden nu. Het enige wat ze kan is een soort van schreeuwen van pijn, maar heel erg schor. Dit kwam natuurlijk doordat ze een hele lange tijd geen water , of drinken überhaupt heeft gehad.Verlinden kan 24/7 meekijken met hoe Mila de dagen doormaakt. Tot nu toe is de conclusie ; ja een mens kan zonder beweging, water en eten voor 1,5 dag , maar aanspreekbaar zal je niet zijn en fysiek gaat het niet goed.
Goed om te weten , vind hij.
Verlinden is er erg blij mee , want zo kan hij zijn hele boek doorwerken en verzinnen welke martelingen beter passen bij welke situatie in de toekomst.
Dit is iets voor.. vasthoudendheid? Of mensen die te veel doorzettingsvermogen hebben, in zijn nadeel natuurlijk.5 mei 7:30
Charlie ontwaakt en maakt zo snel mogelijk ontbijt voor alle ghost rockers en Manuel. Ze hebben afgesproken in de kelder om een plan te maken voor hoe ze Mila zullen vinden. Ze is wat gespannen, maar vooral vol adrenaline omdat ze niet wetend is. Ook weet ze niet of ze weer overtredingen tegen de politie moeten maken. Dat vind ze niet zo fijn.. 'maar voor Mila doe ik alles.'
Ze stapt haar fiets op en gaat naar de meeting.. die over Mila haar ontvoering zal gaan.5 mei 13:00
Het experiment 001A is officieel afgelopen en Mila is gebroken , ze kan haar ogen amper open houden en zit gebogen in haar stoel. Helemaal verkrampt, wit en uitgedroogd. Ze heeft nu zoveel honger dat haar lichaam het niet voelt en op haar reserves is gaan teren. Mila heeft gedacht over de ghost rockers, hoe ze iedereen voor liet gaan ookal zag ze zelf ook wel dat ze dan gepakt zou worden.. deed ze iets fout? ' nee .. de andere moeten veilig zijn. Ik zie of ik het overleef, ik kan dit. Hopelijk.' Denkt ze in haarzelf. 'Maar ik ben wel gebroken, nu al'
Verlinden komt naar binnen stappen. En Mila ziet nog wazig dat er iemand voor haar staat maar ziet niet wie het is, het is te wazig en moeilijk om haar hoofd omhoog te houden en laat hem dus zakken. 'Heee Mila!' Ze geeft geen reactie ' poh.. jij zult me is een honger hebben' grinnikt hij. Geen reactie. Mila had geen zin om op zo een schoft in te gaan.
Dus Verlinden grijpt haar hoofd aan haar kaken stevig vast zodat ze wel moet kijken, en luisteren.
Mila strubbelt nog tegen , maar er is geen beweging in te krijgen..
'Luister, jij hoort mij vanaf nu te gehoorzamen, ik geef je tenminste een dak. In ruil ben je mijn proefpersoon.'
'Nooit' is het enige wat Mila eruit krijgt. Maar Verlinden is hier niet blij mee en geeft Mila een flesje water en verlaat de ruimte voor op zijn planning nog een dag. Mila probeerd snel het flesje water op te drinken , wat haar haast niet lukt omdat haar armen maar een kleine beweegruimte hebben door de ducktape die haar vastmaken.5 mei 18:00
De politie heeft onderzoek gedaan naar Mila, dat doen ze wel vaker , maar nu zijn ze iets op het spoor! Ze hebben de video nog eens goed bekeken en zijn de locatie op spoor!
Het is wazig, maar ze herkennen de achtergrond, het raampje, denken ze.. dit beeld kwam snel voorbij in de video.
Ze brengen dit nog niet naar buiten, maar ze zullen morgen eens een kijkje nemen..Dankje voor het lezen!
Hopelijk vond je het leuk genoeg om een stem achter te laten! Of een reactie!
Ik weet niet wanneer een nieuw hoofdstuk online komt, maar ik zal elke keer mijn best doen! (;
Alvast bedankt ♡
JE LEEST
Experiment MILA 001
FanfictionStel je voor dat seizoen 4 van de Ghost Rockers anders was afgelopen, Eentje waarin iedereen ontsnapt uit het lab van Verlinde , maar Mila niet. Verlinde is ontsnapt aan de politie en gaat rustig verder met Mila als proef persoon voor zijn steeds...