****" Kızım , Ezgi'm sen bizim burada olduğumuzu nereden biliyordun ?*****
****"Hassiktir."
***
“İkisi de 32 diş gülümseyerek boynuma atladı.Yanağım öpülmekten beter oldu. ”
““Anne siz nerden çıktınız ya?””
““Uçaktan yavrum .Bu yakışıklı kim bizi tanıştırmayacak mısın ?””
“Bahadır annecim . Kendisi benim ark … ””
““Sevgilisiyim.””
“Gözlerimi devirdim.”
“Gerizekalı. “
“Hayır bu mal niye işleri bu kadar zorlaştırıyor ki hem annemler şimdi nerden çıktı ya ben gidicektim ama ya oo-of.”
““Eee anlat bakalım sen bizim burada olduğumuzu nerden biliyodun ?””
““Aslında ben de tam … “”
“Gerizekalı konuştu.“ Rüyasında sizin geldiğinizi görmüş bende belki gerçekten gelmişlerdir herhalde diye bi bakalım dedim o da olur dedi geldik.””
““Eee peki bu kocaman çanta ne ?””
““Anne ben …””
““Pudingim alışveriş diye tutturdu taksiyle de gelince yanımıza almak zorunda kaldık.””
“Kalmamı istediği yüzünden belliydi ama ben gitmek istiyordum ya. Hala sırıtıyor geri kafalı.”
“Babam güldü.”Eee biz şimdi otele gidiyorduk ama senin evinde bizim için yer var mı ?””
“Bahadır biraz bozulmuş gibiydi. Genelde beraber aynı evde uyurduk da .”
“Bu yaptığından intikam alırasına”Ben koltukta yatarım siz de yatakta yatarsınız olur biter.””
“Gülümsemesi kayboldu . İntikam böyle alınır. Ha!”
“Ancak aniden aklına bir şey gelmişçesine gülümsedi.”
“O zaman ben de bugün sizle kalayım, yerde yatarım ama bu sürede benimle tanışırsınız.”
“Annemin yüzüne gülümseme yayıldı. “Tamam.” dercesine kafasını salladı.”
“Annemler yürürken arkadan Bahadır’ın kulağına fısıldadım:”Her yerde yapılabilecek bi mallık bulabilen tek kişisin Bahadır.””
“Mal.”
*** 1 saat sonra akşama doğru …******
““ Bu resmi nerde çekildiniz?” dedi babam.”
“Hemen lafa atladı “6 ay önce New York’ a tatile gitmiştik 1 haftalığına orda çekildik” dedi.”
““Ooo biz yokken kızımız geziyormuş haberimiz yok .” Büyükçe bir kahkaha attı babam.”
“Ve hiç merak etmeyin kızınız emin ellerde” 32 diş sırıttı yine modern ayı.”
“Lafı bölerek “Eee kaç günlüğüne geldiniz?” dedim.”
“Annem mutfaktan elinde bir fincan çayla geri döndü.”Aslında 4 günlük gelmiştik. Ama sanırım daha uzun kalabiliriz.” Babama bakarak gülümsedi. Onların böyle birbirlerine bakmalarına hayrandım. Küçükken hep böyle aşık olmak isterdim. Ama ne oldu ? Gidip modern bir ayıya aşık oldum.Ha!”
“Eee kızım iki yıldır tek yaptığın şey bir haftalığına New York’a gitmek mi oldu ? Ya sen oğlum senin ailen nasıldır? Hem sen üniversiteyi bıraktın mı bakayim niye okulda değilsin ?” Babam yaptı yine yapacağını.”
“ Of ya şu araba kazası olmasaydı iyiydi. Zaten gelirken de aynı arabayla gelmiştik. Konu hiç aklımdan çıkmıyordu. Unut onu! Unut! diye iç sesime bağırıyordum.”
“” Her gencin yaptığını yaptık babacım. Ders çalıştık , gezdik , eğlendik bu yani.” Keşke sadece bu kadar olsaydı.”
“Sonra annem beni mutfağa çağırdı. Bir şey soracakmış.Gittim.”
“ Anlat bakalım. Sevgilin havalimanında oraya taksiyle gittiğinizi söyledi. Ama arabayla geri döndük. Bunu nasıl açıklayacaksın bi’tanem?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bazen sadece istersin.
Teen FictionBazen güzel olmak istersin. Bazen yakışıklı olmak istersin. Elini sallasan ellisi olsun istersin. Para istersin. Şans istersin. Mutluluk... Huzur istersin. Hep istersin.. Hep istersin ama herşeye sahip olduğun zaman ne isteyeceksin ? Not : Hikaye bi...