İki tanıdık insan karşısında rezil olabilir mesela insan.

268 44 3
                                    

***“ Anlat bakalım. Sevgilin havalimanında oraya taksiyle gittiğinizi söyledi. Ama arabayla geri döndük. Bunu nasıl açıklayacaksın bi’tanem?”***

 

 

-          Bir günün böyle geçti yani.

-          Daha geçmedi. Ama işin kısası sabah saat kaçta kalktı şimdi hatırlamıyorum ama gün baya uzundu. Peki sen söylediğim herşeyi yazabildin mi ?

-          Ya sen beni boşver anlatmaya devam et sonra ne oldu ?

-          Sonra işte :

“Kapı çaldı.”

“Kapı çalıyor anne bekle bi.”

“Tam Bahadır kapıyı açacakken gözümle gitmesini söyledim. Yani söylemedim. Sonuçta gözüm ağzımla aynı şey değil. Gözümle birine laf atamıyorum yani şöy…”

 

-Tamam saçmalamadan anlatsana şunu of ya.

-Tamam dinle bak. Bi dakika ben nerde kalmıştım ?”

-En son kapı çaldı.

- Evet işte.

Kapıyı açtım. Komşumuz karşımda dikiliyordu. Bana “Sen gitmemiş miydin , evden sesler gelince bir bakayım dedim.”dedi.

“ İşte şimdi yanmıştım.”

 

-Eee sonra ne oldu ?

- Nolucak annem tip tip baktı.

“Cevap vermedim. Zaten saat de geç olmuştu. Belki unutur ümidiyle gidip yanına “Ben şimdi yatıyorum yarın konuşalım “dedim. Sonra o gidip yattı.Zaten o sırada babam da yatmıştı bile. Bahadır ise yazık garibim kenarda oturmuş telefonuyla uğraşıyodu. Kenardaki yastığı alıp kafasına fırlattım. Acımış olsa gerek kafasını ovdu. Kim geldi diye sordu bana “Komşumuz.” dedim. “Hımm.” dedi sonra yanıma gelip dudağıma sulu bir buse kondurdu.”

“Bi git Bahadır zaten annemle başım dertte bi de babam bizi böyle görse kim bilir ne der.”

““Aman ne diyicek “Kolay gelsin.” diyicek. Mal bu ya.”

bazen sadece istersin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin