3.Rész

45 4 0
                                    

Leérve azt a fiút találtam magam elött, akivel nemrég találkoztam Nikiéknél.

-Jó estét!-köszöntem illedelmesen majd Bálintra mosolyogtam. Ezt a tettem viszonozta.

-És ő pedig a lányunk Jázi!-Mutatott be apa majd egy bátorító mosolyt küldött felém.

Ekkor egy apáékkal egykorú nő és férfi lépett elém.

-Csaba vagyok szüleid munkatársa ő pedig a feleségem Júlia.-Fogtam kezet mindketőjükkel. Majd folytatta.- A kisebbik fiúnk Olivér és a nagyobbik Bálint.-Olivérrel lepacsiztam nagyon aranyos kisfiú aranyos . Ez után Bálinthoz léptem és azon gondolkodtam őt hogy üdvözöljem ám nem hagyott sok időt mert hamar átölelt. Amikor elváltunk aputól egy meglepett pillantást anyutól egy örömtelit, Balitól meg egy perverz mosolyt kaptam, mire finoman beleütöttem a vállába.

-Gyertek  beljebb a vacsora már tálalva van!-invitálta apa.

-Köszönjük!

Bementünk és leültünk az asztalhoz. Elkezdtük enni a paradicsomlevest. Ezzel végezve anya és Bali kipakoltak és hozták a második fogást. Közben egy kis társalgást is folytattunk.

-Hallotuk Jázmin, hogy magántanuló leszel. Mit gondolsz így is fog menni a tanulás?

-Minden bizonnyal!-feleltem egy sablonkérdésre a sok közül.

Ekkor anyaék léptek be az étkezőbe kezükben a milánóikkal. Ebben a pillanatban hálátadtam az egeknek hogy megérkeztek és így nem faggattak tovább a felnőttek. Elfogyasztottuk ezt is majd engedélyt kértem hogy felmenyek a szobámba. Bár vonakodva de megengedték. Felerve egy kényelmesebb ruhára cseréltem mostanit majd elterültem az ágyamon.

 Felerve egy kényelmesebb ruhára cseréltem mostanit majd elterültem az ágyamon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pár perc múlva kopogtak az ajtón.

-Gyere!

Nyílt az ajtó és belépett rajta Bálint.

-Szia Jázi.

-Szia.- eközben arrébbhúzodtam az ágyamon hogy le tudjon ülni de felülni nem volt erőm. Odafeküdt mellém . Pár percig csak csöndben feküdtünk egymás mellett. De ez nem az a kínos csönd volt. Ez kellemesen és megnyugtatón hatott. Akár örökre így tudtam volna maradni, de ez pillanatokon belül rombadölt, ugyanis megtörte a csendet.

-Min gondolkozol ennyire?

-Ezen a helyzeten, rajtunk.-A szemem sarkából láttam hogy e kijelentésem hallatán levakarhatatlan mosoj csúszott arcára, gödröcskék jelentek meg szája széleiben aranyos gödröcskék jelentek meg ami akaratlanul is megmosolyogtatott. Oldalra fordítottam a fejem hogy lássam. Belenéztem gyönyörű égszínkék szemeibe teljesen elveztem. Ezt hogy csinálta? Miért váltott ki ilyet belőlem? Nagyon arányosan néz! Na jólvan Molnár Jázmin azonnal verd ki ezeket a gondolatokat a fejemből! Szidtam magam a belső hangommal. Merengesemből Bálint ébresztett ki.

-Jázmin?

-Igen?

-Azt kérdeztem kifejtenéd a bővebben?

-Hát elég érdekes furcsa hejzet ez. Úgy vagyunk itt mint akik mindig is ismerték egymást és legjobb barátok.

-Et így is van!

Ezt halva egy kicsit elszomorodtam nem értem miért gondoltam hogy nem csak barátként fog rám tekinteni, de mindegy is.

-Héj te nem így gondolod?- zökentett ki ismét gondolataimból.

A padlót kezdtem el szugerálni, mintha olyan érdekes lenne. Voltaképpen jelen esetben annak is tünt. Még sosem gondoltam bele hogy ebbő a bézs színű puha szőnyegből be kéne szerezni mégeggyet mert nagyon imádom!

 Még sosem gondoltam bele hogy ebbő a bézs színű puha szőnyegből be kéne szerezni mégeggyet mert nagyon imádom!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Jázi! Megint ezt csinálod!

-Mit?-Tettetem a hüjét mint ha nem tudnám hogy arról beszél hogy nem válaszoltam és elmerengtem.

-Ne jácd a hüjét nem áll jól!- Mégis átlatott rajtam. Ennyire jól ismerné?-Visszatérve  a témához te nem így gondolod?

-Hátt...- vakartam meg kissé a tarkom.- Igazából...-probálklztam újra de nem akart sikerülni kimondani egy mondatot se.

-Igen?-Húzta fel szemöldökét.

Ekkor összeszedtem minden erőmet és kinyögtem végre egy értelmes mondatot.

- De én is így gondolom..., Csak........

To be Contunie....!❤️
Remélem tetszik ha igen nyomj egy vote-t, és kommentelj!

                          Puszi:Nasi🖤

Ismerkedés önmagammalWhere stories live. Discover now