2.Rész

49 3 0
                                    

Két fiú ült az ágyon és valamin nagyon nevettek mert észre se vették hogy itt vagyunk. Ezzel nem is volt semmi gond mert az egyik Alex volt de a másikat nem ismeretm.

Khm, khm..-Keltette fel a fiúk figyelmét a mellettem álló barátnőm. -Ő itt a legjobb barátnőm Jázmin-mutatott be engem a fiúnak .-ő pedig Alex haverja Balint- erre hatalmas dezsávü érzésem támadt. Kezet fogtunk a fiúval.

Jó újra látni. Sokat változtál!-mire én furcsa pillantást intéztem felé.- Biztos nem emlékszel már rám . Bölcsödében jóban voltunk aztán elköltöztünk. - ekkor esett le hogy az a fiú áll elöttem akiről anya mesélt.

-Igen meséltek már rólad. Örülök a találkozásnak.-Intéztem hozzá illedelmes szavakat.

-Azért jöttem, hogy megkérdezzem van e kedvetek csinálni egy tánccsapatot így négyen. A többiek már beleegyeztek. Te mit mondasz Jázi?

-Hát nem is tudom.... Nem ismerlek még annyira.

-Közben lessz időnk megismerni egymást-erősködött.

Rendben-adtam be a derekam.

Épp készültem leülni végre az ágyra amikor megcsörrent a telefonom. Apa hívott. Gyorsan arrébb mentem még fél füllel hallotan, hogy Bálint is elment telefonálni.

-Szia kicsim. Csak annyit szeretnék hogy 4re legyél ithon mert ma vendégek vacsiznak nálunk.

-oké ott leszek- mondtam szemforgatva. Amikor visszamentem mondtam hogy nekem indulnom kell, ekkor jött vissza a fiú is aki ugyan ezt mondta. Egy pillanatra belehasitott az eszmémbe a gondolat miszerint mivan ha ők jönnek, ám ezt gyorsan elhesegedtem. Elbúcsúztam mindenkitől majd haza futottam . Otthon elkezdtem faggatni apát a vacsiról aki épp focit nézett a TVben így elég nehéz volt belőle bármit is kiszedni de a leglényegesebb dolgokat sikerült. Egy család jön 6ra vacsizni. Őket apáék a igazgatóságtól ismerik és nekik is van 2 fiúk. Egy velem egy idős és egy 6 éves . Öko is mennek Párizsba és a nagyobbik fiú náluk is marad. A vacsi milánói lesz. Talán ez volt a legfontosabb mind közül. Felmentem a szóbámba és elkezdtem készülődni. E mellett az autfitt mellett döntöttem:

Hozzá készítettem egy füstös mégis diszkrét sminket

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hozzá készítettem egy füstös mégis diszkrét sminket. Amikor az órára tekintettem alig akartam hinni szememnek. Meg volt fél órám. Befujtam magam parfümmel majd rádöbbentem hogy a hajammal nem kezdtem még semmit ezért gyorsan katt kivasaltam és hagytam hogy a válama omoljon. Ekkor meghallottam a csengő hangját. Gyorsan lesiettem ám amikor megláttam kik azok a vendégek teljesen lefagytam......

Ismerkedés önmagammalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora