3

1K 64 98
                                    


2 Hafta Sonra...

Sonunda gün gelmişti. Hepsi,bugün geliyordu. Hayalleri gerçek oluyordu.

Finn'im💕 arıyor..

F: Alo, Mira uçağa biniyoruz geldiğimiz zaman arar haber veririm.

M: Finn,gerçekten inanamıyorum hala. Sen, siz ve ben!!

F: Seni seviyorum.

M: Bende seni Finn.

Mira, hepsine hediyeler almıştı. İlk defa Türkiye'ye ve Mira'ya geliyorlardı.

Saatler Sonra..

Finn'im💕 arıyor..

F: Alo! Mira, ben Gaten. Çabuk en yakındaki hastaneye gel! Biz uçaktan indik ve Finn fenalaştı! Çabuk gel!!

M: Ne! Ciddimisin?! Ge- Ge- Geliyorrum!

Mira'nın içi yanıyordu. Gözlerinden yaşlar gelmeye başladı. Neden Finn? Neden?!
5 dakikada hazırlanmıştı. Dışarıya çıktı. Makyaj bile yapmamıştı. Finn'in ona ihtiyacı vardı. Mira'nında ona. Gözündeki yaşları elinin tersi ile silerken önünü bir araba kesti. Mira sağa yöneldi ama araba, Mira ne tarafa yönelirse aynı yöne dönüyordu. Tam da zamanı diye düşünüverdi. Ve arabaya bir tekme attı araba bir anda durdu kapıları açıldı. Ve bir sürü ayak, sonra yüz gözüktü . Onlardı...

Ve o sırada arkadan bir ses geldi. "Seni seviyorum" diye . Arkasını
döndü ve. Finn'i gördü.

Mira şaşkınlığını atlatamadan Finn ona sarıldı. Mira olayı farkedince anca konuşabildi.

M- Çok korktum Finn.
dedi gözünden yaşlar akarken.

F- Biliyorum, sakin ol. Sadece bir şakaydı.

Onlar sarılmalarını devam ettirirken arkadan bir ses geldi.

Gaten- Romantikliği sonraya bırakın. Yada biz Amerika'ya geri dönüyoruz.!

Mira koşup onlarada sarıldı. Hepsi,hepsi gelmişti ( Chosen ve Jeremy dışında). Gözündeki yaşlar hâlen dinmemişti.Ama bu sefer üzüntüden değil, sevinçten.

Sıra Gaten'a gelince Mira;

- Aşkolsun Gaten yüreğime indi. Gerizekalı!

G- Oo Mira hanım atarlı çıktı!
dedi.
Hepsi güldüler.

Eve girdikleri zaman, Mira herkesin istediği gibi evi kullanabileceğini söyledi.

Jaden,Wyatt,Noah ve Caleb salonda yatmak istediler.
Finn,Jack ve Gaten Yatak odasında yatmak istediler.
Millie ve Sadie bir odada,
Mira ve Sophia ise Mira'nın odasında kalacaklardı.

Hemen gece oldu. Herkes yataklara girdi. Mira tuvaletten çıkarken kapının önünde Finn'i gördü. Girebilirsin dedi.

Finn- Yok, hayır sadece, sadece iyi geceler demek için bekledim.
dedi.

Mira'nın yüzü kızardı. Sanada, Finn'im dedi. Ve odasına döndü giderken, elleri birbirine değdi. Mira utanmıştı koşrak odaya girdi.

Mira bugün olanları düşündü ve kocman bir gülümseme ile uykuya daldı.

I Miss You | Finn Wolfhard Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin