Osmanlı sultanı = Kanuni Sultan Süleyman Han
Kore Hanedan kralı ( Goguryeo ) = Jumong GoGoguryeo kralının çocuklari :
( Yaş sralamasına göre )
1. Prens = NamJoon ( asıl ismi )
2. Prens = SeokJin ( asıl ismi )
3. Prens = Jung Hoseok ( asıl ismi )
4. Prens = Yoongi (asıl ismi )
5. Prens =Jimin
6. Prens =Taeghyung (V)
7. Prens =jungkookKızın dedesi aynı zamanda da sultanin en değerli hizmetkârlarından biri =Cezzar Ahmet Paşa
Koreye gitmesi için görevlendirilen Cezzar Ahmet Paşanın torunu = Aybala
Aybalanın atının adı = Aktolgalı
Aybalayla birlikte Koreye gidecek olan kişiler = Alptekin , Balaman
Kısa özet
Aybalanın dedesi cok bilge birisidir . Çok fazla dil bildiğinden bunları torununa da ögretir . Herkesin cok bilmediği dilleri öğretir ki torunu değerli olsun ve herkes ona gıpta etsin . Ama nerden bilebilirdiki torunu büyüdükçe cenk etmek ve farklı ülkeleri görmek isteyeceğini .
Aybalanın babası o henüz 3 yaşındayken cenk meydanında şehit düşmüştür o osmanlının en değerli komutanlarından birisiymiş . Anneside babasının ölümüne dayanamayıp 3 ay sonra vefat etmiştir . Talihsiz çocuğu dedesi büyütmüş öyle bi büyütmüş ki onunla tanışan herkes ona gıptayla bakarmış . Çok bilgili ve zeki bi kızmış her konudada başarılıymış .
Babasından kalmış olacak ki er meydaninda onu yenebilen erkek yokmuş . Herkes sinirden deliye dönermiş . Hatta bi kaç seferede erkek kılığında orduya katılıp yardım etmiştir .
Goryeoda herşey çok farklı gerçekleşir . Asi Aybalanın kendini dizginlemesi gerekmekedir . Sonuçta o kralın seçtiği kisidir ve Osmanlıyı temsil etmektedir .
7 Prensin Ozellikleri :
NamJoon =Veliaht prenstir . Uzun boylu , beyaz tenli , kardeşlerine bağlı ve iyi kalpli bi prenstir .
SeokJin= İlgilendiği alan tıp . Goryeodaki çoğu doktordan daha bilgili , yeniliklere açık birisidir. Sakin neşeli bi yapısı vardır .
JungHoseok = İlgilendiği alan uzay bilimleri . Sürekli olarak gökyüzünü inceleyerek çizimler yapar . O da yeniliklere açik birisidir . Neşeli aynı zamanda da dans etmeyi çok sever .
Yoongi= Yoongi daha çok kitaplarla ilgilenir . Farklı dillere ilgisi vardır . Gezip görmeyi farkli bilgiler kaydetmeyi çok sever . Aynı zamanda da çok uykucudur . Ayakta bile uyuyabilen birisidir . Çok sevimlidir .
Jimin = Sert bi yapısı vardır . Yakınlarının yanında sürekli gülümser ve eğlencelidir , yalnız yabancıların olduğu ortamlarda aşırı derecede serttir . Çoğu kişi onun yüzüne bile bakamaz korktukları icin . Dövüş sanatlarında ustadır .
Taeghyung = Çok tatlı ve sevimli bi prenstir . Dövüş sanatlarıyla hiç ilgilenmez . Bu yüzdendir ki kardeşleri onu yalnız başına saray haricinde bi yere göndermezler . Kızların hepsi bu prense düşkündür , öyleki onu gördüklerinde kendilerini öne çıkarmak için herşeyi yaparlar . Ama o hiçbir kiza bakmaz onun hayalindeki kizin çok uzak diyarlarda bi yerlerde onu bekliyor olduğunu düşünür ve bi gün onu bulmak için yollara düşeceğine inanır .
Jongkook= Prenslerin en küçüğüdür . Başını sürekli belaya sokar . Geceleri saraydan çikar ( yasak olduğunu bile bile ) . Çok çapkındır aynı zamanda da seçicidir . Yani her gördügü kızı beğenmez . Onun için herkesin en gözdesi olan kızlar dikkatini çeker . Uyarılara rağmen bu huylarından vazgeçmez . Döğüş konusunda yeteneklidir .
Arkadaşlar bu kurguda sadece bazi isimler gerçektir . Ve kurgunun gerçeklikle hiçbir alakasi yokrur . Tamamen hayran kurgudan yararlanılarak yazilmıştır . 😄😊
İYİ OKUMALAR 😊 ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI GÖZLER (BTS)
Teen FictionOsmanlıdan kore hanedanligina gitmekle görevlendirilen kız hem korece bildigi icin hemde erkeklere döğüş sanatında yardımcı olmak adına erkek kılıgına girmesi gerektir . Oraya elçi olarak giden kiz 6 prensle gayet iyi anlasırken prenslerden biriyle...