Bu bölümüBoyrazilaydanur103 , Sedanur_12345 , yakamoz_123 a itafen ýaýımlıyorumm
( Beni desteklediğiniz için teşekkür ederim )
özür dilemek için eğildiğim sırada jimin beni doğrultup kıyafetimi omzumdan yırttı .....
Daha sonra boynundaki bezi çıkararak kolumu sardı , kulağıma doğru eğilerek
- Ben gelene kadar kendine iyi bak , benim yerime başkasının seni öldürmesini istemem
sinirlenmiştim , ne zaman konuşsa sürekli beni öldürmekten bahsediyordu . Neden bana böyle davranıyordu ? Gerçektende beni öldürmek mi istiyordu ?
Hiçbirşey söylemedim abileri ile de vedalaştıktan sonra bi kać askerle saraydan çıkışını izledik .
İçimde birşey vardı . Boğazım düğümlenmişti sanki . Sanki birşeyler yapmam gerekmişte eksik kalmış gibi .
O sırada koşarak prenslerin yanından ayrıldım aktolgalıya bindim saraydan çıktığımda ýüzümü boğazımdaki bezle kapattim . Gidecekleri yönü biliyordum .
Kestirmeden gidip beşinci prens Jimin ve adamlarının yolunu kestim . Şaşırmış bi şekilde bana bakıyorlardı . Yüzümü açtım atımla birlikte prensin yanına gittim ve belimdeki hançeri çıkarıp ona verdim
- Tekrar saraya dönüp beni öldürmek istiyorsanız sağ dönmeniz gerek . Bu hançeri saklayın lazım olduğunda kullanırsınız . Ve bu benim en sevdiğim hançerim mutlaka geri getirmelisiniz
- Tekrar döneceğim ne pahasına olursa olsun . Döndüğümde hazırlıklı ol ..
başımla onay verdikten sonra ikimiz de atlarımızı şaha kaldırdık .
Bende hemen oradan ayrıldım . Saraya vardım ve derslere kaldığımız yerden devam ettik .
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Bir ayı geçmişti derslerim ve eğitimlerim aynı hızında devam ediyordu . Onu unutur gibi olmuştum . Sanki hislerimin hepsi gitmişti . Onun yerine beni öldürmek istemesinden dolayı biriken bi öfkem kalmıştı .
Bugünde dersler bitmişti . Akşamki prens JungHoseok ile olan dersimizde bittikten sonra içimde bi his oluştu ayaklarım beni prens jiminle çalıştığımız yere götürdü . Bugün pratik yapmadım . Çimenlerin üzerine uzandım yine gökyüzüne bakmak için .
Bi ses duydum çalıların arasından . Hemen yattığım yerden kalkıp kılıcımı çıkarıp arkamı döndüm tam kılıcımı savuracaktım ki prens jimini karşımda gördüm .
- Ne yaptığınızın farkındamısınız ?
- Ne oldu korktun mu ?
- Bence sizin korkmanız gerek .
- O nedenmiş ?
- Ya kellenizi alsaydım o zaman ne yapacaktınız ?
- Kendimi koruyabilirim merak etme .
- Peki burada ne işiniz var ?
...
- Kendi sarayımda dolaşmak için izin almam mı gerekiyor ?
- Haklısınız ... Size iyi akşamlar .
tam arkamı dönüp gidecekken kolumdan tuttu .
- Bende bir emanetin vardı almayacakmısın ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI GÖZLER (BTS)
Novela JuvenilOsmanlıdan kore hanedanligina gitmekle görevlendirilen kız hem korece bildigi icin hemde erkeklere döğüş sanatında yardımcı olmak adına erkek kılıgına girmesi gerektir . Oraya elçi olarak giden kiz 6 prensle gayet iyi anlasırken prenslerden biriyle...